سخنگوی سابق کاخ‌سفید:

ابعاد بیشتری از ارتباط روسیه با دستیاران ترامپ فاش می شود

ابعاد بیشتری از ارتباط روسیه با دستیاران ترامپ فاش می شود
يکشنبه 22 اسفند 1395 - 19:55

سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه‌ای گفت که ابعاد بیشتری از ارتباط روسیه با دستیاران رئیس جمهور جدید آمریکا فاش خواهد شد.

العالم ـ آمریکا
"جاش ارنست" سخنگوی سابق کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد گمان می کند ابعاد بیشتری از ارتباط روسیه با دستیاران رئیس جمهور آمریکا برملا شود.

جاش ارنست که سخنگوی کاخ سفید در دوره باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود به ارتباط راجر استون مشاور سیاسی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با فردی اشاره کرد که در ماجرای هک شدن رایانامه های کمیته ملی حزب دموکرات دست داشت.

وی در گفتگو با آسوشیتدپرس افزود نمی توان انکار کرد که سوالات بدون پاسخ بسیاری درباره اینکه چرا مقامات دولت ترامپ درباره ارتباط خود با روس ها پاسخگو نیستند، وجود دارد.

راجر استون فردی است که دونالد ترامپ اذعان کرده است به توصیه های سیاسی وی اطمینان دارد.

وی افزود سوالاتی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود و تعجب برانگیز نیست که دونالد ترامپ به دنبال برخی راه ها برای خودداری از پاسخ دادن به این سوالات باشد.

جاش ارنست که در مجمع ارتباطات دولتی و دیپلماسی عمومی در دبی بسر می برد اعلام کرد از وی سوالاتی درباره ترامپ پرسیده شد اما هیچ سوالی درباره توافق هسته ای با ایران مطرح نشد.

کشورهای عرب حوزه خلیج فارس همچون امارات عربی متحده درباره این توافق تردید دارند و نگران گسترش نفوذ ایران در بحبوحه جنگ با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه هستند.

جاش ارنست اعلام کرد این توافق و لزوم نظارت بر آن امنیت ملی شرکای عرب ما را در حاشیه خلیج فارس افزایش داده است.

منبع : تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها