چرا نگرانی صهیونیست ها از حزب الله افزایش یافته؟

چرا نگرانی صهیونیست ها از حزب الله افزایش یافته؟
جمعه 27 اسفند 1395 - 14:01

رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ نیروهای حزب الله در شهرکهای صهیونیست نشین در مرزهای لبنان نیروهای کارکشته آموزش دیده را به جای نیروهای سنتی و بازنشسته در این شهرکها مستقر کرد.

به نوشته  پایگاه اینترنتی العهد، ارتش  دشمن صهیونیستی به سبب ترس و وحشت خود از نفوذ نیروهای حزب الله ، قصد دارد  نیروهای کارکشته آموزش دیده  را جایگزین نیروهای قدیمی مستقر در شهرکهای مرزی می کند.
شبکه دوم تلویزیون دشمن گزارشی درباره تدابیر حفاظت از شهرکهای مرزی با لبنان از ترس نفوذ نیروهای  حزب الله در این شهرکها منتشر کرد. این شبکه تلویزیونی در گزارشی اعلام کرد: به نظر می رسد وضع امنیتی در منطقه شمال آرام است اما اسرائیل به شکلی پنهانی  در حال آماده سازی خویش است . این تحرکات اسرائیل  ناشی از  درک این موضوع است  که حزب الله در جنگ آینده تلاش خواهد کرد به یکی از  شهرکهای مرزی نفوذ و کنترل چند باب واحد مسکونی را در اختیار گیرد .  برهمین  اساس اسرائیل  نیروهای نظامی کارکشته را  جایگزین نیروهای  سنتی و متشکل از بازنشسته ها کرده است .
این شبکه تلویزیونی در گزارش خود  افزود در صورت  نفوذ حزب الله  به یکی از شهرکها مدت زمانی که لازم است نیروهای ارتش در محل حادثه حضور یابند چند دقیقه است به همین دلیل این موضوع به ذهن متبادر شد که باید نیروهای نظامی کارکشته ای را در همه شهرکها مستقر کرد که از ساکنان همان شهرک باشند تا جایگزین نیروهای بازنشسته شوند.
این شبکه افزود یکی از شهرکها که نیروهای جایگزین در آن مستقر شدند شهرک برعام است که اخیرا شماری از جوانان این شهرک خدمت خود را در یگانها چترباز،  گولانی و دیگر واحدهای جنگی به پایان رساندند و برای خدمت در نزدیکی خانه هایشان و دقیقا در ورودی این شهرک منتقل شدند.

پربیننده ترین خبرها