بیانیه جدید رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در حمایت از راهکار سیاسی

بیانیه جدید رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در حمایت از راهکار سیاسی
جمعه 27 اسفند 1395 - 21:04

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای، راه حل مسالمت آمیز برای پایان جنگ علیه یمن را تنها گزینه ای دانست که باید همه تلاش ها در یمن برای تحقق آن تشدید شود.

العالم - یمن

به گزارش روز جمعه خبرنگار شبکه العالم از یمن، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای گفت: راه حل مسالمت آمیز همان چیزی است که تاثیرگذاری اش ثابت خواهد شد و از شبح قحطی و گرسنگی که همه اقشار مردم را دربرگرفته، جلوگیری خواهد کرد.
‏ رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، ایجاد زمینه کار برای مردم یمن، از طریق لغو محاصره، برداشتن تحریم ها و تعهد به پرداخت حقوق - همانطور که نماینده سازمان ملل وعده آن را داد - همان چیزی است که مردم انتظار دارند.
‏به گفته محمد علی الحوثی، مردم یمن همه تلاش ها و مطالبات صورت گرفته را برای جلوگیری از ادامه جنگ، لغو محاصره و برداشتن تحریم ها بی نهایت ارج می نهند و فشار بیشتر جامعه بین المللی برای حل مسالمت آمیز آن را خواستارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به منظور توقف جنگ، آشتی ملی واقعی و فراگیر میان مردم در همه سطوح احزاب، نخبگان و تشکل ها خواستاریم.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، نخستین هدف از دعوت به آشتی ملی را از بین بردن شبح قحطی عنوان کرد چراکه عواقب فاجعه باری را برای شهروندان یمنی در پی داشته، چیزی که برای بزرگان و آزاداندشان دردناک است. بنابراین در این زمینه از همه انتظار تعامل، توجه و جدیت داریم.
221

پربیننده ترین خبرها