خطرناکترین رویارویی سوریه و اسرائیل در 6 سال اخیر

خطرناکترین رویارویی سوریه و اسرائیل در 6 سال اخیر
جمعه 27 اسفند 1395 - 23:46

در حالی که بامداد امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه حمله کردند و با پاسخ پدافند هوایی سوریه رو به رو شدند، رسانه های این رژیم درگیری امروز را خطرناکترین رویارویی اسرائیل و سوریه در 6 سال گذشته معرفی کردند.

العالم سوریه

به گزارش اسکای نیوز عربی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام حملات هوایی این رژیم به اهدافی در سوریه، اعلام کرده بود: «ضدهوایی های سوریه چندین موشک به طرف جنگنده های اسرائیلی شلیک کردند اما هیچ کدام از جنگنده ها مورد اصابت قرار نگرفتند». این در حالی است که دمشق اعلام کرده است یکی از جنگنده های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین سرنگون شده است.
در همین راستا، روزنامه صهیونیستی هاآرتس، رویارویی دیشب را «ـخطرناکترین درگیری میان تل آویو و دمشق از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه در شش سال پیش» دانست.
به نوشته رسانه های صهیونیست این اولین بار است که ارتش این رژیم به طور رسمی به حمله به اهدافی در سوریه اعتراف می کند و همچنین از زمان آغاز جنگ در سوریه، دفاع ضد هوایی این کشور شب گذشته برای اولین بار به سوی جنگنده های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شلیک کردند.
یادآور می شود ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ضد هوایی به سوی جنگنده های این رژیم در ارتفاعات جولان سوریه شلیک کرده اند.
به دنبال آن، آژیر خطر شلیک موشک در شهرک های صهیونیست نشین غور اردن در کرانه باختری به صدا درآمد و دو شاهد عینی اعلام کردند چند دقیقه پس از آن صدای انفجاری شنیده شد.
216
 

پربیننده ترین خبرها