نصرالله: کل هزینه جنگ سوریه را اعراب دادند

نصرالله: کل هزینه جنگ سوریه را اعراب دادند
شنبه 28 اسفند 1395 - 17:55

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان خود در مراسم بزرگداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س)، حکام مرتجع عرب را تأمین کننده تمام هزینه تجهیز تروریست ها در سوریه دانست.

العالم - لبنان

سید حسن نصرالله تاکید کرد: تمام قدرت های منطقه ای و جهانی که به عنوان دوستان سوریه جمع شده اند ضد سوریه توطئه کردند و با شکست بسیار سنگینی مواجه شدند.

به گفته وی، تمام اموالی که برای هزینه جنگ سوریه پرداخت شد، "عربی" بود. همین اموال عربی باعث شد افراد مسلح از سراسر جهان به سوریه آیند.

دبیرکل حزب الله گفت: اموال عربی که برای جنگ ضد سوریه هزینه شد هدفش سرنگون کردن دولت سوریه و خارج ساختن آن از محور مقاومت بود. در ادامه هم نیروهای تکفیری، راه حل سیاسی در سوریه را نپذیرفته و بر جنگ اصرار نمودند.

آمریکا، در نهایت هم پیمانانش را قربانی می کند

نصرالله افزود: آمریکا و هم پیمانانش تروریست ها را به سوریه آورده و اعتراف کردند که این اقدام را برای مقابله با محور مقاومت انجام داده اند. پیش از این هم به تمام گروه های تکفیری گفتم که شما را به سوریه آورده اند تا هیزم آتش آمریکا و هم پیمانانش باشید.

رهبر مقاومت اسلامی لبنان، انفجارهای سوریه و عراق ضد غیر نظامیان را نشانه شکست تروریست ها دانست و گفت: اکنون پایان کار داعش در عراق فرا رسیده و این گروه تروریستی دیگر آینده ای در سوریه و عراق، نخواهد داشت. جبهه النصره هم که توسط آمریکا و هم پیمانانش ایجاد شده، از سوی ائتلاف آمریکایی در سوریه بمباران می شد. آمریکا منافق است ابتدا از تروریست ها بهره برداری می کند سپس آنان را سر می بُرد.

نصرالله ادامه داد: طرح استکباری برای سلطه بر سوریه با شکست مواجه شده است و  داعش و النصره و گروه های تروریستی رو به نابودی اند. اژدهایی که استکبار آن را آورد، اینک به خطری برای خودش تبدیل شده است.

مقاومت هرگز شکست نمی خورد
وی افزود: بار دیگر به کسانی که در جبهه دشمن در سوریه می جنگند می گویم که طرح شما با شکست مواجه شده و چشم اندازی ندارد. شکست داعش نزد نتانیاهو، پیروزی برای مقاومت و شکست برای طرح صهیونیسم است.  محور مقاومت هرگز در سوریه، عراق و یمن با شکست مواجه نخواهد شد و نخواهد شکست. از کسانی که در جبهه دشمن قرار گرفتند می خواهیم که از آن خارج شده و به جبهه امت و مقاومت باز گردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها