ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۹۶

ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۹۶
يکشنبه 29 اسفند 1395 - 10:19

تلویزیون، امسال پخش ویژه‌برنامه‌های تحویل سالش را تنها به چند شبکه سراسری سپرده است تا با پرهیز از هم‌پوشانی برنامه‌ها، بینندگان از امکان بیشتری برای تماشا برخوردار باشند.

العالم- ایران

در همین راستا شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن و افق ویژه‌برنامه‌های چند ساعته پخش می‌کنند.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ شبکه یک سیما با عنوان «بوی عیدی»، به‌ تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای امیرحسین مدرسی از ساعت ۸ صبح (۳۰ اسفند ماه) آغاز می‌شود و تا حوالی ساعت ۱۶، به مدت هشت ساعت ادامه خواهد داشت.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ در شبکه دو سیما با اجرای پژمان بازغی - بازیگر سینما و تلویزیون - روی آنتن می‌رود. شبکه دو امسال همزمان با تحویل سال ۱۳۹۶، میزبان جمعی از چهره‌های ایرانی می‌شود.

*** «سه‌ستاره» به عنوان برنامه تحویل سال شبکه سه در نظر گرفته شده است. «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی میزبان برگزیدگان برنامه «سه ستاره» خواهد بود.

*** محمد صالح علاء برنامه تحویل سال شبکه چهار را بدون دعوت از مهمانی و تنها با اجرای خود روی آنتن می‌برد.

*** ویژه‌برنامه‌ تحویل سال با عنوان "بوی کاغذ رنگی" با حضور ژاله علو از رادیو نمایش پخش می‌شود.

*** همچنین ویژه برنامه «عید من» به کارگردانی و اجرای فرزاد حسنی از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین از رادیو جوان پخش می‌شود. 

*** ویژه‌برنامه شبکه افق نیز با عنوان «ایرانشهر» و اجرای اقبال واحدی و حسین مولایی از ساعت ۱۰ روز دوشنبه (۳۰ اسفند ماه) روی آنتن می‌رود.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه رادیویی تهران نیز با نام «صدای پای بهار» روز سال تحویل روی آنتن می‌رود که در آن مجریانی چون کاکاوند و بهروز رضوی حضور دارند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها