جنگ نتانیاهو و وزیر دارایی‌اش بالا گرفت

جنگ نتانیاهو و وزیر دارایی‌اش بالا گرفت
يکشنبه 29 اسفند 1395 - 18:43

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با زیرپا گذاشتن توافق خود با وزیر دارایی این رژیم و بالاگرفتن اختلاف با وی تهدید کرد که کابینه را منحل خواهد کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی
به گزارش نشریه صهیونیستی جروزالم پست، نخست وزیر این رژیم شنبه شب از توافق هفته گذشته خود با موشه کهلون، وزیر دارایی در زمینه تاسیس رادیو و تلویزیون جدید پا پس کشید و اینگونه کابینه ائتلافی خود را بار دیگر با بحران مواجه کرد. این درحالی بود که رسانه های عبری گزارش کردند بنیامین نتانیاهو تهدید کرده است اگر کهلون با تعطیلی این موسسه پیش از راه اندازی رسمی آن در 30 آوریل موافقت نکند، کابینه را منحل خواهد کرد.

نتانیاهو در صفحه فیس بوک خود نوشت پس از دیدار روز گذشته خود با کارکنان رادیو تلویزیون اسرائیل از تصمیم خود منصرف شده است. وی ادعا می کند بیکار شدن تعداد زیادی از کارکنان موسسه قبلی دلیل این تصمیم گیری وی بوده است.

نتانیاهو نظرش را درباره تاسیس رادیو و تلویزیون جدید اسرائیل، پس از یک هفته تنش درون کابینه ائتلافی خود تغییر داد. نخست وزیر اسرائیل از ابتدا با تاسیس سازمان رادیو تلویزیونی جدید اسرائیل که قرار بود جایگزین سازمان قبلی شود و کنترل دولتی کمتری بر آن وجود داشت، مخالف بود.

برخی از نمایندگان مخالف نتانیاهو، نخست وزیر را متهم می کنند با این کار قصد داشته است افکار عمومی را از تحقیقاتی که درباره وی درجریان است، منحرف کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها