تلفات سنگین مزدوران سعودی در ضد حمله ارتش یمن

تلفات سنگین مزدوران سعودی در ضد حمله ارتش یمن
دوشنبه 30 اسفند 1395 - 00:51

ارتش و نیروهای مردمی یمن با دفع حمله مزدوران سعودی که از سه محور به ارتفاعات "یام" در "نهم" حمله کرده بودند، ده ها نفر از آنها را کشته یا مجروح کردند.

العالم - یمن
یک منبع نظامی یمنی به شبکه العالم گفت که یگان های ارتش و کمیته های مردمی حمله مزدوران سعودی از سه محور به ارتفاعات "دوه" و "التبه الحمرا" در ارتفاعات یام را دفع کردند. در این عملیات که 15 ساعت به طول انجامید، ده ها نفر از مزدوران متجاوز به هلاکت رسیده یا مجروح شدند و مهاجمان مجبور به عقب نشینی شدند.
این منبع نظامی تصریح کرد که جنگنده های متجاوز به منظور پشتیبانی مزدوران، ارتفاعات یام را با بمب خوشه ای مورد حمله قرار دادند.
نیروهای مشترک یمنی پیش از این هم با وارد آوردن خسارت و تلفات شدید به مزدوران متجاوز، ارتفاعات "النشیف" را باز پس گرفتند.
از سوی دیگر، در حمله توپخانه ای مزدوران به منازل مسکونی در منطقه "رماده" در "نهم"، چهار زن مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
یک منبع محلی به شبکه العالم گفت که مزدوران متجاوز با حمله توپخانه ای با استفاده از گلوله های خوشه ای به منازل مردم عادی، منزل یک شهروند به نام "یحیی ناجی الرمادی" ویران کرده و چهار زن را که در این خانه بودند مجروح کردند.
شبکه خبری العالم به اسامی این چهار مجروح دست یافته اند:
1- داد یحیی ناجی الرمادی
2- منوه ناجی علی الرمادی
3- بنیان فواز احمد
4- سعاده محسن الرمادی
208

پربیننده ترین خبرها