سکوت معنادار اسراییل در باره احضار سفیر آن در روسیه

سکوت معنادار اسراییل در باره احضار سفیر آن در روسیه
دوشنبه 30 اسفند 1395 - 10:19

پس از هدف قرار دادن جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی و تاکید نماینده سوریه در سازمان ملل مبنی بر احتمال درگیری مسکو با تل آویو.، سکوت سفارت این رژیم در باره احضار سفیر آن به وزارت خارجه روسیه معنای دیگری به خود گرفته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه، 27 اسفند ماه 1395 ( پس از تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه) با درخواست میخائیل بوگدانف معاون این وزارتخانه، هری کورن سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد که موضوع آن تجاوز هوایی جنگنده های این رژیم به یک پایگاه سوریه نزدیک مرکز نظامی روسیه بود.

بشار جعفری نماینده دایم سوریه در سازمان ملل در تازه ترین اظهار نظر در باره تجاوز جنگنده های صهیونیستی با اشاره به ناراضی بودن مسکو از این اقدام اسرائیل، گفت: "بعید نیست در صورت تکرار حملات اسرائیل به سوریه، درگیری میان مسکو و تل آویو صورت گیرد". وی در عین حال با تأکید بر اینکه "پاسخ نظامی سوریه، پاسخ مناسبی به تجاوز اسرائیل بوده است، این پاسخ را تکان دهنده توصیف و تصریح کرد که این اقدام قواعد بازی را تغییر داده است."

الکسی کاگالسکی رایزن سیاسی سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو در پاسخ به رسانه ها اعلام کرد که اظهارنظری در باره احضار سفیر این رژیم نمی کند.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از سخنان وی نوشت: موضوع دیدار پس از برگزاری نشست، در بخش خبری وزارت خارجه روسیه انتشار یافته است.
چهار فروند جنگنده رژیم صهیونیستی ساعت 2 وچهل دقیقه بامداد جمعه (27 اسفند ماه 1395) با نقض حریم هوایی سوریه از طریق خاک لبنان در منطقه البریج یکی از مراکز نظامی را در مسیر تدمر در ریف شرقی حمص هدف قرار دادند.
این هواپیماها پس از مواجه شدن با پدافند هوایی ارتش سوریه که یکی از آنها را در منطقه اشغالی سرنگون کرد، گریختند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی بیشتر همزمان با پیشروی نیروهای سوری علیه تروریست ها، مواضع ارتش سوریه یا مراکز نظامی را هدف قرار می دهند. 

پربیننده ترین خبرها