تمرین شبانه در دوحه/ درخواست کی‌روش از قطری‌ها

تمرین شبانه در دوحه/ درخواست کی‌روش از قطری‌ها
سه شنبه 1 فروردين 1396 - 11:56

روزنامه الشرق قطر از اولین تمرین شبانه تیم‌ ملی فوتبال ایران در دوحه و درخواست کی‌روش برای تمرین ویژه روز سه‌شنبه در ورزشگاه السد خبر داد.

العالم ـ ایران
به گزارش روزنامه الشرق قطر، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (یکشنبه) اولین تمرین خود را در دوحه زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار کردند. در این تمرین تمام بازیکنانی که فهرست کی‌روش حضور داشتند حاضر بودند.

الشرق در ادامه این خبر نوشته است: انتظار می‌رود که تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) در زمین چمن ورزشگاه السد (محل اصلی بازی با قطر) تمرین کند و چهارشنبه نیز تیم ملی قطر در آن تمرین خواهد کرد.

این روزنامه قطری سپس از درخواست کارلوس کی‌روش از قطری‌ها برای برگزاری تمرین روز سه‌شنبه در ورزشگاه السد پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی خبر داد. هر چند انتظار می‌رود 15 دقیقه‌ ابتدایی این تمرین برای حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها آزاد باشد.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران ساعت 20:30 پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته اول دور برگشت گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه السد دوحه به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با 11 امتیاز صدرنشین است و قطر 4 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها