چهره هایی که امروز نامزد انتخابات شورا شدند

چهره هایی که امروز نامزد انتخابات شورا شدند
چهارشنبه 2 فروردين 1396 - 13:24

سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه روز دوم فروردین ۹۶) آغاز شد .

العالم ـ ایران
سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم فروردین ۹۶ آغاز شد که ۳۶۴۲۲ نفر تا پایان وقت اداری دومین روز با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

در روز سوم افرادی از جمله؛ محمدمهدی تندگویان، کمال علی‌پور، محسن نایبی، علیرضا فغانی، علی‌سلطانی‌فر ، ... و برای ثبت‌نام و داوطلبی کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران اقدام کرده‌اند.

بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی نیز از جمله کسانی بودند که در ساعات اولیه ثبت نام جهت بازدید از مراحل ثبت نام در فرمانداری حاضر شدند و ثبت‌نام نکردند.

به گزارش ایسنا، در روز دوم نیز شخصیت‌هایی از جمله؛ رضا ایرانمنش، محسن پیرهادی، محمدعلی زم، حسن رسولی، اسماعیل دوستی، غلامعلی رجایی، مهدی خورشیدی، علیرضا دهقان، مجید نصیرپور، مجتبی حسینی توسل،مصطفی سلیمی و ... برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلب شده‌اند.

در روز اول نیز شخصیت‌هایی از قشرهای متفاوت از جمله؛ شهربانو امانی، ابراهیم اصغرزاده، هادی ساعی، عبدالحسین مختاباد ، انصاری، حقانی ، علی صابری ، مرتضی الویری و ... با پایگاه‌های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری و .. تاکنون برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها