توییتر به دنبال عرضه امکانات حرفه‌ای

توییتر به دنبال عرضه امکانات حرفه‌ای
جمعه 4 فروردين 1396 - 12:20

توییتر در حال بررسی عرضه امکاناتی غیررایگان برای کسب و کارها و کاربران حرفه‌ای است.

العالم - گوناگون

به نقل از بی‌بی‌سی؛ شبکه اجتماعی توییتر -- که در سال‌های اخیر برای افزودن بر تعداد کاربرانش با مشکل روبرو بوده است -- در حال انجام بررسی‌هایی برای افزودن خدماتی غیررایگان است. این خدمات برای کسب و کارها و کاربران حرفه‌ای عرضه می‌شوند.
در صورت عملی شدن این طرح، کاربران می‌توانند با پرداخت وجه اشتراک، از نسخه پیشرفته “Tweetdeck” برخوردار شوند که در قیاس با نسخه عادی توییتر، امکانات بیشتری در اختیارشان قرار می‌دهد.
توییتر هنوز از دریافت وجه اشتراک از کاربران عادی خود سخنی به میان نیاورده است؛ اما عرضه امکانات حرفه‌ای و غیررایگان می‌تواند برای این شرکت یک منبع درآمدی جدید ایجاد کند -- آن هم زمانی که کاربران به گونه‌ای روزافزون به سایر شبکه‌ها نظیر «اسنپچت» می‌پیوندند.
به باور تحلیلگران، معلوم نیست توییتر چرا با تأخیری چند ساله به فکر ارائه خدمات غیررایگان افتاده است. چندین شرکت با دریافت وجه اشتراک به کاربران امکان می‌دهند از توییتر به گونه‌ای بهینه‌سازی‌شده بهره‌مند شوند؛ اما توییتر تاکنون از ارائه چنین خدماتی اجتناب کرده است.
«بیز استون،» یکی از دو مؤسس توییتر در سال 2009 اعلام کرد شرکتش یک مدیر محصولات را برای توسعه امکانات غیررایگان و حرفه‌ای استخدام کرده است؛ اما این طرح هرگز عملی نشد و «استون» در سال 2011 توییتر را ترک کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها