ضربات ارتش سوریه به جبهه النصره در حماه +فیلم

شنبه 5 فروردين 1396 - 12:54

نیروهای ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش در چند عملیات موفق در حومه شهر حماه، عناصر جبهه النصره و سایر گروههای مسلح را از این منطقه بیرون رانده و ضربات سهمگینی را به آنها وارد کردند.

العالم - سوریه

حسام زیدان خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمانش، حمله شدید شماری از عناصر گروه مسلح جبهه النصره به شهرک قمحانه در شمال شهر حماه را دفع کردند.

نیروهای ارتش همچنین دو خودروی بمب گذاری شده را که دو تروریست انتحاری درصدد بودند وارد این شهرک نمایند، قبل از ورود به آن منهدم کردند. همچنین ارتش به شدت با گروههای مسلح مهاجم به این شهر درگیر شد و در نتیجه آن حمله تروریست ها، دفع و شمار زیادی از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند.

در عملیاتی دیگر، نیروهای ارتش آخرین مجموعه از عناصر جبهه النصره را که وارد روستای شیزر در حومه شمال غربی این شهر شده بودند، هدف قرار داده و شمار زیادی از خودروها و مهمات آنها را منهدم کردند.

شماری از عناصر جبهه النصره و سایر گروههای مسلح چند روز پیش وارد برخی از روستاها و شهرهای واقع در شمال حماه شده و اقدام به غارت اموال شهروندان و منازل آنها در شهرها و روستاهای "معردس، خطاب، معرزاف، الشیر و شزر" کرده بودند.

216-6

پربیننده ترین خبرها