ويدئو: بلايي كه ارتش سوريه در جوبر بر سر تروريست ها آورد

يکشنبه 6 فروردين 1396 - 12:06

ارتش سوريه پس از بازپس گيري كليه معابري كه عناصر مسلح در منطقه حد فاصل جوبر و قابون از طريق آنها به منطقه ترمينال العباسيين نفوذ كرده بودند به پيشروي به طرف عمق منطقه جوبر در شرق دمشق ادامه مي دهد.

العالم - سوریه

دارین فضل خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: نيروهاي ارتش در عمليات اخيرشان، پس از بازپس گيري اين مناطق، ضربات سنگيني به گروههاي مسلح وارد كردند و شمار زيادي از آنها را به هلاكت رساندند.
مقاومت ارتش سوريه در حملات اوليه باعث ايجاد سدي در مقابل هر گونه پيشروي گروههاي مسلح در حملات بعدي شد. صحنه هاي برجاي مانده از ويراني ها نشان دهنده حجم گسترده درگيري هاي ارتش براي حفظ اين منطقه استراتژيك است.

خبرنگار العالم در ادامه تصاويري را كه از كارخانه استراتژيك ريسندگي و بافندگي و مقرهاي اين محور تهيه شده است براي بينندگان ارائه مي دهد. به گفته خبرنگار العالم، تروريست ها تلاش فراواني كردند تا خودشان را به اين نقطه استراتژيك برسانند. زيرا محور كارخانه ها به منزله حلقه وصل شرق پايتخت بود و در نزديكي مناطقي واقع شده است كه قابون را به جوبر وصل مي كنند.
هواپيماهاي نيروي هايي ارتش همچنان در آسمان دمشق به پرواز ادامه و هر گونه تحرك گروههاي مسلح را هدف قرار مي دهند. هواپيماهاي مذكور در يكي از اين حملات براساس اطلاعات به دست آمده، مواضع گروه تروريستي موسوم به فيلق الرحمن را هدف قرار دادند. اين گروه تروريستي در حملات اخير منطقه الجوبر به گروه تروريستي جبهه النصره، كمك كرده بود. فرماندهان ميداني ارتش سوريه اظهار داشتند عمليات در شرق دمشق نه تنها متوقف نشده است بلكه تا بازپس گيري كليه نقاط اشغال شده همچنان ادامه خواهد داشت.
216

پربیننده ترین خبرها