گردهمایی همبستگی ملت لبنان با یمن+ ویدئو

چهارشنبه 9 فروردين 1396 - 12:46

همزمان با سومین سالگرد تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن، گردهمایی با عنوان "دفاع از زنان، مجروحان و شهدای یمن" در بیروت برگزارشد.

العالم ـ لبنان

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در بیروت، در این گردهمایی که با حضور شخصیت های سیاسی و دینی برگزارشد، شرکت کنندگان همبستگی خود را با مردم یمن اعلام و از پایداری و جانفشانی های آنها مقابل تجاوز سعودی ها تجلیل کردند.

شخصیت های شرکت کننده در این گردهمایی با تاکید بر عواقب وخیم این تجاوزگری برای عربستان، استقامت و جانفشانی های مردم یمن را ستودند.

"نواف الموسوی" عضو فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در سخنانی خطاب به ملت استوار یمن گفت: "ما با شما هستیم و با شما خواهیم ماند؛ حتی اگر این جنگ طولانی شود. ما کسانی هستیم که به مدت 18 سال با دشمنان جنگیدیم و سرانجام پیروز شدیم و اکنون شما می توانید در کمتر از این زمان، بر دشمن چیره شوید.

در همین حال، "شیخ ماهر حمود" رئیس انجمن جهانی علمای مقاومت، با زیرسوال بردن حمله آمریکایی صهیونیستی - سعودی - عربی علیه یمن، چنین اقدامی را با تمام معنی کلمه تجاوزگری خواند و گفت: این تجاوزی است که خداوند متعال آن را نهی کرده است.

در پایان "احمد الشامی" رئیس انجمن ملی یمن در برابر تجاوز به خبرنگار العالم گفت: "ما امروز با نبرد سرنوشت سازی مواجهیم و بر همه واجب است که در کنار مردم یمن بایستند.. ما به همه اشغالگران می گوییم که، ما ملت بزرگ و سربلندی هستیم که ذلت و خواری را نمی پذیریم و به خواست خداوند پیروزی بزرگی را رقم خواهیم زد".
221-6

پربیننده ترین خبرها