تازه ترین گزارش العالم از جبهه های نبرد درسوریه + ویدئو

تازه ترین گزارش العالم از جبهه های نبرد درسوریه + ویدئو
چهارشنبه 9 فروردين 1396 - 15:10

ارتش سوریه با پیروزی های تازۀ خود در برابر گروه های مسلح تروریست، بر مناطق تحت کنترل خود افزود.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگاران شبکه العالم از سوریه، ارتش سوریه روستای القرامطه در شمال شهر محرده را که در نزدیکی روستای شیزر در حومۀ حماه واقع شده است، آزاد کرد.

آزادی این روستا، پس از درگیری ارتش سوریه با عناصر جبهه النصره و انهدام زره پوش آنان صورت گرفت.

ارتش سوریه همچنین مواضع گروه های مسلح تروریست را در منطقه ابوعبیده هدف قرار داد. این مواضع، از مهم ترین مواضع نظامی در اطراف شهر محرده به شمار می رود که از شمال در حومۀ شمال غربی حماه واقع شده است.

این مواضع از اهمیتی راهبردی برخوردار است زیرا به سبب ارتفاعی که دارد، بر مناطق حلفایا، الجدیده و مساحت های گستردۀ جغرافیایی اشراف دارد.

ارتش سوریه همچنین قرارگاه ها و اماکن تجمع تروریست جبهه النصره در تل ابوالسناسل را هدف قرار داد و یک گروهِ کامل از عناصر این گروه تروریستی را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه سپس گروهی دیگر از تروریست های جبهه النصره را در الدبور و جوالک واقع در حومۀ شمالی حمص هدف قرار داد که همۀ افراد این گروه، در این حمله کشته شدند.

نیروی هوایی سوریه نیز در چندین حملۀ هوایی، قرارگاه های جبهه النصره و گروه های وابسته به آن در منطقۀ جوبر واقع در شرق دمشق را هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین با عناصر مسلح گروه ارتش آزاد در نزدیکی منطقه خان المنقوره در القلمون واقع در شرق حومۀ دمشق درگیر شد. در این درگیری شماری از عناصر مسلح کشته و شماری دیگر زخمی شدند و دو خودروی نظامی آنان منهدم شد.

ارتش سوریه، تروریست های داعش را نیز بی نصیب نگذاشت و با شلیک موشکی هدایت شونده به عناصر این گروه، شماری از آنان را در اطراف جبل ثرده در جنوب شهر دیرالزور کشته، شماری دیگر را زخمی کرد.

205-6

 

پربیننده ترین خبرها