ضربات سهمگین ارتش سوریه به النصره در حومه حماه

ضربات سهمگین ارتش سوریه به النصره در حومه حماه
پنج‌شنبه 10 فروردين 1396 - 00:18

حماه، العالم- ارتش سوریه مواضع و تحرکات گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شمالی حماه هدف قرار داد.

العالم - سوریه

نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه مواضع و تحرکات گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند و دهها عنصر مسلح را کشته و زخمی کردند. از سوی دیگر نیروهای مقاومت در سوریه، اجساد شماری از عناصر جبهه النصره را که دیروز در هنگام تلاش برای ورود به غرب ارتفاعات فلیطه در قلمون غربی به هلاکت رسیده بودند، از صحنه درگیری های خارج کردند.

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد، نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه مواضع و تحرکات گروه تروریستی جبهه النصره در روستاهای عطشان، سکیک، التمانعة، صوران، طیبة الامام، معردس، المجدل، خطاب، قطيش، الهبيط، كفرنبودة، تل هواش و الجابرية در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند که در نتیجه آن، دهها تروریست کشته و شمار زیادی از تسلیحات و مهمات آنها منهدم گردید.

در حومه شمالی حماه نیز نیروهای ارتش سوریه تپه موسوم به "تل الشیحه" مشرف بر شهرک "ارزة" را باز پس گرفتند.

در تحولی دیگر، ارتش سوریه پس از درگیری شدید با عناصر جبهه النصره و گروههای همپیمان آن، به سوی نقطه 50 در شمال غرب شهرک "قمحانه" پیشروی کرد که در نتیجه آن شمار زیادی، از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند.

همچنین ارتش سوریه، چند نقطه استراتژیک در منطقه صوران را به کنترل خود درآورد و بدین ترتیب بر مساحت مناطق تحت کنترلش در اطراف معزراف و شمال غرب شهرک قمحانه تا خط راه آهن واقع در جنوب طیبه الامام از توابع حلب افزود.

216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها