پیام خنده‌دار دخترِرئیس‌جمهور لبنان‌دربارۀ افتادن ‌پدرش

پیام خنده‌دار دخترِرئیس‌جمهور لبنان‌دربارۀ افتادن ‌پدرش
پنج‌شنبه 10 فروردين 1396 - 11:14

در پی زمین خوردنِ رئیس جمهور لبنان هنگام گرفتن عکس دسته جمعی با سران اتحادیه عرب در اردن، دخترش در پیامی طنزآمیز در تویتر به وی سرسلامتی گفت!

العالم – لبنان

کلودین، چند دقیقه پس از زمین خوردنِ میشل عون رئیس جمهور لبنان در پیامی در صفحۀ فیس بوکِ خود نوشت: دیگر از شکمِ بزرگت انتقاد نمی کنم، زیرا همین شکم، هنگام زمین خوردن تو را نجات داد. خدا تو را برای ما حفظ کند.

پیام فیس بوکی کلودین عون

علاوه بر این بسیاری از هنرمندان لبنانی دربارۀ این حادثه اظهار نظر کردند و با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی، به کسانی که رئیس جمهور لبنان را به سبب این حادثه مسخره کردند، تاختند.

راغب علامه، خوانندۀ معروف لبنانی در پیامی تویتری به "ژنرال" سرسلامتی گفت و عکسی از میشل عون در کنار سعد حریری، پس از حادثه منتشر کرد.

پیام تویتری راغب علامه

میشل عون رئیس جمهور 82 ساله لبنان هنگام راه رفتن در یکی از سالن های اجلاس سران اتحادیۀ عرب در اردن، متوجه لبۀ یکی از چارچوب های سالن نشد و بر اثر برخورد با آن، با صدایی بلند نقش بر زمین شد و همراهانش به سرعت به او کمک کردند تا از جا بلند شود.

رئیس جمهور سالخورده لبنان، در این حادثۀ آسیبی ندید و پس از آن به سخنرانی در حضور سران عرب پرداخت و از آنان خواست به جنگ و برادرکشی پایان دهند. وی در پایان این سخنرانی گفت: خدایا، شاهد باش که من آنچه شرط بلاغ است، گفتم.

سخنرانی میشل عون در اتحادیه عرب

205

 

پربیننده ترین خبرها