مرگ دختر نوجوان بر اثر استفاده از اسپری ضد عرق

مرگ دختر نوجوان بر اثر استفاده از اسپری ضد عرق
پنج‌شنبه 10 فروردين 1396 - 23:06

تحقیق درباره مرگ مشکوک یک دختر نوجوان انگلیسی ثابت کرد که او بر اثر استنشاق مقدار زیادی ماده اسپری ضد عرق جان باخته است.

العالم گوناگون

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی دیلی میل امروز (پنجشنبه) از مرگ نوجوان در شهر لانکشایر در تابستان گذشته خبر داد که تحقیقات چند ماهه نشان داد در اثر استنشاق مقدار زیادی از ضد عرق "دئودورانت" به کام مرگ رفته است.

پزشکی قانونی مواد فرّار در این ضد عرق را علت مرگ این نوجوان اعلام کرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف"، مادر بیگ داوتری 12 ساله در ماه ژوئیه گذشته، دخترش را بدون حرکت روی تختخوابش در خودرو کاروان خانوادگی در نزدیکی دریا در لانکشایر پیدا کرد و پس از دو ساعت از انتقالش به بیمارستان جان باخت.

به گفته پزشکی قانونی این نوجوان در پی استفاده بیش از حد از خوشبوکننده حاوی ذرات آئروسل و در نتیجه استنشاق زیاد آن جان خود را از دست داد.

در همین حال، پلیس یک شیشه خالی از عطر را در خارج از این کارناوال پیدا کرد که نشان می دهد این نوجوان انگلیسی بیش از حد از آن استفاده کرده است.

پزشکان گفتند که بیگ به علت استنشاق دو گاز بوتان و ایزوبوتان به کام مرگ رفته است اما شواهدی مبنی بر استفاده بیش از حد از این مواد نیافتند.

بر اساس این گزارش، پزشکان نسبت به استنشاق بیش از حد شیشه های عطر و ضد عرق هشدار می دهند چراکه آن مواد خطرناکی را دربردارند.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها