جنجال خوردن گوشت انسان در هند!+ویدئو

شنبه 12 فروردين 1396 - 19:09

خبر کشتن و خوردن یک دانشجو در هند جنجال بزرگی را در این کشور به راه انداخته است.

العالم گوناگون

کاربران شبکه های اجتماعی یک ویدیو منتشر کردند که نشان می دهد حدود 300 نفر در هند به چند مرد آفریقائی به اتهام دست داشتن آنها در کشتن و خوردن یک دانشجو ، وحشیانه حمله می کنند.

پنج تبعۀ نیجریه در هند به اتهام ربودن، کشتن و خوردن یک دانشجوی هندی متهم و بازداشت شده بودند که پلیس روز دوشنبه این هفته آنها را به علت کافی نبود مدارک اثبات جُرم آزاد کرد و این افراد پس از آزادی به یک فروشگاه می روند که ناگهان صدها نفر به آنها حمله می کنند و با صندلی و چماق به ضرب و جرح آنها می پردازند و هیچ کسی نمی تواند مداخله کند.

روزنامه انگلیسی میرور امروز شنبه به نقل از پلیس هند گزارش کرد که 5 نفر را به اتهام دست داشتن در حمله اتباع نیجریه بازداشت کرده است وبرای یافتن 4 مظنون دیگر تلاش می کند.

یکی از افسران ارشد پلیس هند به نام سوجاتا سینگ اعلام کرد : این شایعه پخش شده است که چند مرد آفریقائی یک دانشجو را بیهوش سپس وی را کشته و خورده اند و متعاقباً پیام های نژادپرستانۀ فراوانی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

وزارت امور خارجه هند در بیانیه ای حمله به اتباع نیجریه را بسیار تأسف بار خواند و اعلام کرد : دولت هند متعهد به تضمین سلامت و امنیت همه اتباع خارجی است و از همه میهمانان با هر نوع تابعیتی در خاک کشور خود استقبال می کند.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها