تروریست‌ها با آتش ارتش از حومه دمشق گریختند

تروریست‌ها با آتش ارتش از حومه دمشق گریختند
يکشنبه 13 فروردين 1396 - 14:24

ارتش سوریه از چند محور مواضع تروریست ها را در ریف دمشق درهم کوبیده و سبب آشفته شدن جبهه آنها شده است.

العالم - سوریه

دارین فضل خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی از شهر حرستا واقع در استان ریف دمشق، دربارۀ پیشروی نیروهای ارتش سوریه، گفت ارتش سوریه بار دیگر جبهه عملیات نظامی را از چند محور به القابون واقع در شرق دمشق منتقل کرد و هدف از آن نیز دور کردن خطر عناصر مسلح و حملات خمپاره ای و موشکی آنها از اطراف دمشق است.

یگان های تهاجمی ارتش از منطقه جنوب غربی القابون به طرف ساختمان های موجود در منطقه پیشروی کردند و به این ترتیب پس از تسلط بر اطراف منطقه القابون عرصه عملیات نظامی را به داخل این منطقه منتقل کردند.

افزون بر این، ارتش از محور جلال حسین به پیشروی خود ادامه داد و خیابان الحافظ در ناحیه البرزه و نیز منطقه تشرین را آزاد کرد.

عملیات ارتش با اقدام یگان های ارتش و قرار دادن مواضع عناصر مسلح تحت آتش شدید تیراندازی آغاز شد و سبب شد عناصر مسلح از خطوط مقدم خود عقب نشینی کنند و توانایی خود را برای هماهنگی از دست بدهند.

خبرنگار این شبکه افزود: نیروهای ارتش سوریه تونلی را که عناصر مسلح حفاری کرده بودند تخریب کرد و سبب شد که ارتباط عناصر مسلح با مواضع پشتیبانی خود قطع شود و تک تیراندازان نیز از بزرگراه حرستا در استان ریف دمشق مواضع خود را ترک کردند و پا به فرار گذارند.

یکی از اهداف اصلی عملیات القابون، تأمین امنیت بزرگ راه حرستاست در برابر حملات عناصر گروه النصره است که تحرکات شهروندان را در این بزرگراه زیر نظر داشتند و هدف حمله قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها