آغاز روند افزایش دما از فردا

آغاز روند افزایش دما از فردا
سه شنبه 15 فروردين 1396 - 14:55

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت بارشی کشور طی روز جاری (سه شنبه 15 فروردین)، از آغاز روند افزایش دما از روز چهارشنبه خبر داد.

العالم-ایران

احد وظیفه گفت: امروز (سه شنبه 15 فروردین)، در مناطقی از شمال شرق، شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و مرکزی و غرب کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود که بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال شرق و ارتفاعات البرز به صورت برف خواهد بود.

کاهش دید افقی در نوار شرقی و جنوب شرق کشور

وی با اشاره به اینکه امروز و امشب کاهش دما در شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت، گفت: این سامانه به تدریج از اواخر وقت امروز از کشور خارج می شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 فروردین، در جنوب غرب و برخی نقاط نوار شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که گاهی با پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، تصریح کرد: از روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور روند افزایش دما پیش بینی می شود که این افزایش دما در روز پنجشنبه در سواحل غربی دریای خزر با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، از اواخر وقت روز پنجشنبه 17 فروردین، با نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارندگی پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران در روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 16 فروردین، صاف تا کمی ابری با بیشینه و کمینه دمای 12 و 4 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 17 فروردین، صاف تا کمی ابری با بیشینه و کمینه دمای 14 و 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها