استقرار شکارچیان داعش در پالمیرا +ویدیو

پنج‌شنبه 17 فروردين 1396 - 15:19

نیروهای یک تشکیلات مردمی به نام " شکارچیان داعش" برای جلوگیری از بازگشت تروریست ها به شهر پالمیرا (تدمر) در سوریه از چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

العالم سوریه

پس از تکمیل عملیات آزادسازی شهر تدمر و حومه از تروریست های داعش ، نیروهای تشکیلات " شکارچیان داعش " در اطراف این شهر برای جلوگیری از نفوذ تروریست ها مستقر شده اند.
نیروهای ویژه ارتش سوریه نیز به حفاظت از میادین نفتی و گازی تدمر می پردازند و با استقرار شکارچیان داعش در اطراف این شهر مأموریت نیروهای ویژه آسان شده است تا درآمدهای نفتی و گازی همچون گذشته از این میادین اقتصادی مهم تأمین شود.
یکی از فرماندهان تشکیلات شکارچیان داعش در مصاحبه با خبرنگار روسیا الیوم گفت : ما به دفاع از تدمر می پردازیم و به هیچ تروریستی اجازه نخواهیم داد که بار دیگر به این شهر نفوذ کند. ما به حفاظت از چاه های نفتی نیز می پردازیم تا به رونق مجدد اقتصاد کشورمان کمک کنیم و درآمدهای نفتی به دست تروریست ها و اربابان آنها نیفتد. 
وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود تشکیلات شکارچیان داعش که شامل داوطلبان مردمی است، برای اولین بار دوشادوش نیروهای ارتش سوریه در عملیات آزادسازی تدمر مشارکت کرد، و توانمندی های رزمی بالای خود را به نمایش گذاشت.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها