رسوایی اخلاقی در کنار معاون رئیس‌جمهوری آمریکا

رسوایی اخلاقی در کنار معاون رئیس‌جمهوری آمریکا
پنج‌شنبه 17 فروردين 1396 - 17:07

طبق گزارش رسانه آمریکایی، به دنبال افشای رابطه یکی از محافظان شخصی «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری این کشور با یک روسپی، مقام ها او را از کار معلق کردند.

العالم - آمریکا

در ادامه انتشار خبرهایی درباره رسوایی‌های اخلاقی نیروهای امنیتی آمریکا، حالا خبر رسیده که محافظ شخصی فرد شماره دو در دولت دونالد ترامپ با یک زن بدکاره ارتباط داشته است.

شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از منابع وابسته به نیروهای انتظامی و پلیس گزارش داده که یکی از محافظان «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته با یک روسپی در هتلی در شهر مریلند دیدار داشت.

گفته می‌شود سرویس اطلاعات مخفی آمریکا اسلحه و مدارک فرد خاطی را از وی گرفته و دسترسی او به تاسیسات و امکانات سرویس مخفی را معلق کرده است.

عضو تیم محافظان معاون دونالد ترامپ که پیشتر توسط پلیس بازداشت شده بود، اکنون توسط مقام های آمریکایی در مرخصی اجباری قرار دارد.

پیش از موارد مشابهی از اقدام های غیراخلاقی ماموران امنیتی رئیس‌جمهوری قبلی آمریکا در کشورهای برزیل و کلمبیا هم ثبت شده بود که کار برخی از آنها به کناره‌گیری و تعلیق کشیده شد(جزئیات بیشتر).

بر اساس آن گزارش‌ها، یکی از تیم‌های امنیتی «باراک اوباما» رئیس‌جمهور وقت آمریکا مبالغی پول به رقاصه‌های برهنه و روسپی‌های حاضر در یک باشگاه رقص در السالوادور داده بود./ منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها