هشدار اهل الحق عراق درباره حمله آمریکا

هشدار اهل الحق عراق درباره حمله آمریکا
شنبه 19 فروردين 1396 - 18:58

جنبش عصائب اهل الحق نسبت به پیامدهای منفی بمباران پایگاه نظامی سوریه توسط آمریکا هشدار داد و گفت، این حملات بر روند عملیات نظامی عراق تأثیرگذار خواهد بود.

العالم - عراق

جواد الطلیباوی، سخنگوی نظامی جنبش در بیانیه ای اعلام کرد: «حملات موشکی آمریکا که پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را هدف قرار داد نشانگر شکست طرح آمریکا در منطقه است که این کشور را به دخالت مستقیم برای حمایت از گروه های تروریستی واداشت».

الطلیباوی هشدار داد پیامدهای منفی حملات آمریکا علیه سوریه، بر عراق و عملیات نظامی علیه گروه جنایتکار داعش تأثیرگذار خواهد بود و این حملات نشانگر حمایت واشنگتن از گروه های تروریستی در منطقه است.

وی از حیدر العبادی نخست وزیر عراق خواست با آمریکا همراهی نکند و خاطرنشان کرد این حملات ثابت کرد آمریکا از داعش، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند.

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد این حملات بر روند عملیات نظامی در عراق که به پایان خود نزدیک می شود تأثیر منفی خوهد داشت.

ارتش آمریکا دیروز جمعه 59 موشک توماهوک را از دو رزمناو خود به سمت فرودگاه نظامی الشعیرات در جنوب شرق حمص شلیک کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد نیروهای سوری چند روز قبل از این فرودگاه برای حمله شیمیایی به استان ادلب استفاده کرده اند. پنتاگون مدعی وجود سلاح شیمیایی در این فرودگاه است.

202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها