رسانه های صهیونیستی فاش کردند:

داماد صهیونیست ترامپ عامل حمله موشکی به سوریه

داماد صهیونیست ترامپ عامل حمله موشکی به سوریه
يکشنبه 20 فروردين 1396 - 18:14

رسانه های رژیم صهیونیستی حمله موشکی آمریکا به سوریه را حاصل همکاری عوامل این رژیم با کاخ سفید ارزیابی می کنند.

العالم - سوریه - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المنار، رسانه های صهیونیستی فاش کردند ایادی این رژیم در تصمیم گیری برای حمله موشکی آمریکا به سوریه و جمع آوری اطلاعات مشارکت داشته اند.

تحلیلگران صهیونیستی تائید کرده اند جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ که فردی یهودی و صهیونیست است عامل ترغیب کاخ سفید برای حمله موشکی به  سوریه بوده است. گزارشگران صهیونیستی همچنین فاش کردند اسرائیل با ارسال گزارش های اطلاعاتی برای آمریکا، حملات موشکی به سوریه را تسهیل کرده است.

نیتسان هورویچ کارشناس صهیونیستی در کانال 10 تلویزیون این کشور گفت: روشن است که برکناری استیو بانن مشاور عالی امنیت ملی ترامپ به حمله اخیر به سوریه مرتبط است. بانن با حملات موشکی به سوریه مخالف بود. این درحالیست که داماد ترامپ خواستار مجازات اسد بود و اکنون با برکناری بانن به نظر می رسد مشخص شده باشد که چه کسی در کاخ سفید نقش تعیین کننده دارد.

رونی دانیل کارشناس نظامی صهیونیست نیز در کانال 2 تلویزیون این رژیم گفت: آمریکا و اسرائیل در حمله موشکی به سوریه با یکدیگر همکاری کردند.

آمریکائی ها چندین بار با ستاد کل ارتش اسرائیل تماس داشتند. آمریکائی ها در اینجا حضور دارند و هماهنگی های بسیاری با اسرائیل دارند.

بنابر این گزارش، تحلیل های اسرائیلی ها حاکی از آن است که حمله آمریکا به سوریه برای اطمینان بخشی به متحدانش در منطقه بوده است. برخی تحلیلگران اسرائیلی درخصوص واکنش روسیه به این حمله ابراز نگرانی کرده اند.

زیپی لیونی عضو کنست رژیم صهیونیستی درهمین خصوص در تلویزیون این رژیم گفت: این حمله مهم و مطلوب و درست بود، کشورهای عربی (به اصطلاح) میانه رو پس از این حمله احساس خرسندی می کنند و این حمله حاومی پیام اطمینان بخش برای اسرائیل و کشورهای عربی بود.

امیر بارشالوم کارشناس نظامی نیز در تلویزیون این رژیم گفت: پوتین گفته است سیستم دفاع هوائی در سوریه را تقویت خواهد کرد. وجود سیستم های دفاع هوائی بیشتر در سوریه موجب می شود همه تحرکات نیروی هوائی اسرائیل تحت نظر قرار گیرد.

رسانه های اسرائیل به نقل از منابع امنیتی صهیونیستی می گویند تل آویو باید منتظر تاثیر حمله اخیر آمریکا بر مواضع روسیه باشد. باید دید که روسیه با تحرکات تهاجمی اسرائیل در سوریه چگونه برخورد خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها