گزافه‌گویی وزیر جنگ اسرائیل دربارۀ «ترور رئیس جمهور ایران» در انتخابات

گزافه‌گویی وزیر جنگ اسرائیل دربارۀ «ترور رئیس جمهور ایران» در انتخابات
چهارشنبه 23 فروردين 1396 - 04:59

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با روزنامۀ یدیعوت آحرونوت، گفت ترور حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در خلال انتخابات پیش رو غافلگیر کننده نخواهد بود.

العالم فلسطین اشغالی
در حالی که جنبش حماس با حملۀ شدید به اسرائیل، موساد را عامل ترور مازن فقها، از رهبران شاخۀ نظامی این جنبش، معرفی کرده است، لیبرمن مدعی شد که این ترور به دست خود حماس انجام شده است.
وزیر جنگ رژیم اسرائیل با طرح این ادعا که حماس خود فقها را ترور کرده و اسرائیل هیچ نقشی در این کار نداشته است، گفت ترور روحانی در خلال انتخابات پیش رو نیز «مرا غافلگیر نخواهد کرد».
او در ادامۀ گزافه گویی های خود افزود: «این ترور به دست خود ایران انجام خواهد شد».

مازن فقها، یکی از فرماندهان یگان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، شامگاه جمعه چهارم فروردین سال گذشته در برابر خانه خود در غزه ترور شد. رهبران حماس گفته‌اند: «همه شواهد و نحوه عملکرد در سوءقصد به مازن فقها نشان می‌دهد که این سو قصد تنها می‌توانسته کار موساد اسرائیل باشد».

در حالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گزافه گویی خود را دربارۀ ترور رییس جمهوری ایران مطرح کرده است که، روز سه شنبه ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. این انتخابات روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 

پربیننده ترین خبرها