ارزان‌ترین ساعت هوشمند مجهز به اندروید ور 2

ارزان‌ترین ساعت هوشمند مجهز به اندروید ور 2
چهارشنبه 23 فروردين 1396 - 12:17

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز مجهز به نمایشگر امولد 1.4 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است. بند این ساعت 22 میلی‌متر عرض دارد و توانسته گواهی IP67 مقاوم در برابر آب را بگیرد.

العالم - گوناگون

این روزها با آمدن سیستم اندروید ور 2.0 (Android Wear 2.0) بازار ساعت‌های هوشمند یواش‌ یواش داغ شده است. ساعت‌سازهای مشهور و لوکس جهان شروع به تولید ساعت‌های هوشمند کرده‌اند ولی بسیاری از ساعت‌های هوشمند در بازار با قیمتی بالا عرضه می‌شوند و مخصوصاً آنهایی که به اندروید ور 2.0 مجهز شده‌اند یک سرو گردن از ساعت‌های هوشمند معمولی گرانتر هستند. اما کمپانی چینی زد تی ای (ZTE) به تازگی ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز (ZTE Quartz) را با سیستم عامل اندروید ور 2.0 جدید گوگل روانه بازار کرده‌ است که ارزان‌ترین ساعت هوشمند بازار با جدیدترین سیستم عامل اندرویدی است. قیمت این ساعت در بازار جهانی حدود 200 دلار قیمت دارد.

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز مجهز به نمایشگر امولد 1.4 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است. بند این ساعت 22 میلی‌متر عرض دارد و توانسته گواهی IP67 مقاوم در برابر آب را بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدارگون ور 2100 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، رم 768 مگابایت و حافظه داخلی 4 گیگابایتی و باتری 500 میلی‌آمپر ساعت است.

برای اتصال شدن ساعت هوشمند کوارتز از شبکه همراه 3G، بلوتوث 4.1، وای فای 802.11n و جی پی اس پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به بلندگو و میکروفون، شتاب سنج، فشارسنج و قطب‌نما است. متاسفانه این ساعت هوشمند فاقد NFC، پایش ضربان قلب کاربر و دکمه چرخشی در کنار قاب ساعت برای گرفتن تماس است. نداشتن این سه ویژگی باعث پایین آمدن قیمت این ساعت هوشمند شده است. کمتر از چهار روز دیگر ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز در بازار آمریکای شمالی با قیمت حدودی 200 دلار عرضه خواهد شد.

 

وب سایت دیجی رو

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها