تظاهرات مردم دمشق ضد آمریکا

تظاهرات مردم دمشق ضد آمریکا
چهارشنبه 23 فروردين 1396 - 13:45

صدها تن از مردم سوریه در اعتراض به حمله آمریکا موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات در حمص، با تجمع در مقابل مقر سازمان ملل در بزرگراه "المزه" در دمشق، تظاهرات کردند.

العالم - سوریه
به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم دانشجویان دانشگاه دمشق با شرکت در این تظاهرات بیانیه ای را به اسم اتحادیه کل دانشجویان سوریه خطاب به دبیر کل سازمان ملل صادر و به "خالد المصری"، مشاور رسانه ای دفتر سازمان ملل در دمشق تحویل دادند.
در این بیانیه آمده است "مداخله نظامی آمریکا در سوریه، تلاشی سخیف برای استعمار این کشور است".همچنین تصریح شده است که حمله آمریکا به سوریه در چارچوب اجرای طرح موسوم به طرح خاورمیانه جدید صورت گرفته است و هدف از اجرای این طرح، تثبیت موقعیت رژیم صهیونیستی است تا این رژیم را تبدیل به ابرقدرت منطقه کند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با اعلام پشتیبانی از ارتش سوریه تأکید کردند که ارتش تنها نماینده قانونی ملت سوریه برای دفاع از تمامیت خاک این کشور است.
آمریکا جمعه گذشته با شلیک چندین موشک از ناو جنگی، فرودگاه الشعیرات در حمص در منطقه مرکزی را به بهانه اینکه از سلاح شیمیایی در خان شیخون استفاده کرده است، هدف قرار داد.

208 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها