حاجی بابایی: برای 22 درد و مشکل کشور برنامه دارم

حاجی بابایی: برای 22 درد و مشکل کشور برنامه دارم
شنبه 26 فروردين 1396 - 12:52

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور را جناحی و سیاسی نمی شود اداره کرد، همه کسانی که قدرت کار دارند باید در مسیر پیشرفت کشور حضور یافته و تلاش کنند.

العالم- ایران

 حمیدرضا حاجی بابایی ضمن ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: کشور را جناحی و سیاسی نمی شود اداره کرد.

وی افزود: همه کسانی که قدرت کار دارند باید در مسیر پیشرفت کشور حضور یافته و تلاش کنند، افراد را سیاه و سفید نمی بینم و به افراد با هر سلیقه ای احترام قائل هستم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای اموری که امروز مشکل جامعه ما است، برای 22 اولویت و مشکل و درد کشور برنامه نوشته شده دارم.

حاجی بابایی گفت: جمنا در اطلاعیه اعلام کرد که به 5 کاندیدا رسیده و هر 5 کاندیدا اصلی اند و هر کسی بتواند بعد از مناظره ها و تبلیغات آرای اول مردم را داشته باشد باید در مسیری مشخص شده تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه همه دولت ها دارای نکات مثبت و منفی هستند، افزود: اگر این دولت را موفق می دیدم که بتواند موانع اقتصادی و مشکل اقتصادی و رونق اقتصادی را حل کند قطعا جز کسانی بودم که به این دولت نظر مثبت می دادم اما امروز روشن است که دولت موفق نشد اهدافی که تعریف کرده برسد و به همین دلیل با کار کارشناسی که صورت گرفته اعتقاد دارم می شود به جای 700 هزار شغل، پیش بینی سرمایه گذاری 770 میلیارد تومان در کشور را انجام دهیم و تا مرز 1.5 میلیون شغل سالانه ایجاد کنیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: جوانانی که امروز بیکار هستن اگر این روند ادامه یابد نرخ 12.6 بیکاری فعلی در فروردین ماه خدایی ناکرده ممکن است افزایش یابد و همین موضوع دارای تبعات فراوانی برای کشور است.

تورم امروز به دلیل تزریق 40 هزار میلیارد تومان صکوک و اوراق، متاسفانه امروز این تورم دو رقمی شده و در اردیبهشت ماه نیز این روند افزایش خواهد یافت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها