اهانت به قرآن کریم در دانشگاه تگزاس!

اهانت به قرآن کریم در دانشگاه تگزاس!
شنبه 26 فروردين 1396 - 23:33

روزنامه ایندیپندنت گزارش کرد که پلیس آمریکا برای تبیین زوایای مبهم حادثه کشف چندین نسخه از قرآن کریم در سرویسهای بهداشتی دانشگاه تگزاس تحقیق می کند.

العالم ـ آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از دانشجویان متوجه وجود نسخه هایی از قرآن کریم در سرویس های بهداشتی انجمن دانشجویان دانشگاه تگزاس در شهر دالاس شده بود. مسئولان دانشگاه این حادثه را "شوک آور" و "غیرعادی" توصیف و تاکید کردند که دانشگاه همواره به تنوع و فراگیری افتخار می کند.

شبکه NBC5 از محمد سید رییس انجمن مسلمانان در دانشگاه نقل کرد که این حادثه مسلما بسیار نارحت کننده و نیز آزاردهنده است. وقوع چنین حادثه ای بویژه در داخل دانشگاه برای ما غیرمنتظره بود.

وی افزود: فضای دانشگاه تگزاس آکنده از مهر و دوستی است.

جاناتان سوشلر دانشجویی که متوجه این حادثه شده بود، گفت: هنگامی که نسخه های قرآن را در سرویس های بهداشتی یافتم، احساس وحشت کردم... این حادثه، نفرت پراکنی را که در خبرها می بینیم و می شنویم، برای من به یک امر ملموس و واقعی تبدیل کرد.

نیروهای پلیس در حال بررسی دوربین ها هستند؛ اما به گفته لاری زخاریاس رییس پلیس منطقه، ادله و مدارک زیادی در دست نیست و به نظر می رسد این حادثه یک اتفاقی احمقانه است که دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

روزنامه اندیپندنت افزود: ترس و نگرانی هایی درباره افزایش آمار جنایتهای ناشی از نفرت پراکنی در آمریکا پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور وجود دارد.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها