خبر جدید درباره ابوبکر بغدادی

خبر جدید درباره ابوبکر بغدادی
دوشنبه 28 فروردين 1396 - 14:42

یگان اطلاعاتی وزارت کشور عراق تأکید کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش همچنان زنده است.

العالم - عراق
رئیس یگان اطلاعاتی وزارت کشور عراق به روزنامه رسمی "الصباح" گفت: ابوبکر بغدادی هنوز در سوریه است و در حال نقل و انتقال در مناطق مرزی نزدیک به عراق می باشد.
وی با هشدار درباره بروز "تروریسم سیاسی"  پس از مرحله آزادسازی موصل، تأکید کرد: داعش به دنبال توسعه فعالیتهای خود با کمک برخی شخصیتهای سیاسی است، که از حمله تروریسم به استانهای شمالی سود برده اند.
این روزنامه به نقل از این مسؤول امنیتی عراقی افزود: این موضوع در گذشته نیز با دخالت برخی شخصیتهای سیاسی در امور نیروهای امنیتی، برای جلوگیری از بازداشت تروریستها و همچنین جلوگیری از ورود نیروهای عراقی به فلوجه و یا جلوگیری از ورود نیروهای مسلح به استان نینوا صورت گرفته بود، اقداماتی که هدف از آن مانع تراشی در برابر فعالیت نیروهای مسلح و الحشد الشعبی است.
به گفته این مسؤول امنیتی عراقی، رقه (در سوریه) آخرین مخفیگاه و پایگاه داعش پس از شکست این گروه تروریستی در عراق خواهد شد، و با پاکسازی این شهر، داعش در منطقه نابود خواهد شد.
روزنامه الصباح تأکید کرد، اظهارات این مسؤول امنیتی عراقی درحالی مطرح می شود که این روزها خبرهای مختلفی درخصوص سرنوشت ابوبکر بغدادی منتشر شده است، که از جمله آنها دستگیری وی به دست نیروهای اطلاعاتی روسی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها