خلاقیت در ایجاد تصاویر تلفیقی بدون فوتوشاپ

خلاقیت در ایجاد تصاویر تلفیقی بدون فوتوشاپ
چهارشنبه 30 فروردين 1396 - 04:55

یک عکاس اروپایی دست به نمایش تصاویری تلفیقی و جالبی از سوژه های مختلفی زده است که نگاه هر بیننده ای را به آن خیره می کند.

العالم - گوناگون

خلق تصاویری تلفیقی و جالب این روزها در اینترنت به وفور یافت می شود و در این میان نیز وقتی نگاه هر بیننده ای به یک عکس و یا عکس هایی غیر متعارف بیفتاد ، حتماً در ذهن وی این موضوع متصور می شود که عکس هایی پیش رویش چیزی نیست جز جادوی فتوشاپ؟

برخلاف این موضوع گاهی آثاری از عکاس‌هایی حرفه ای در دنیای مجازی منتشر و یا مجلات عکس چاپ می شوند که با خلاقیت و علم خاص عکاسی تهیه که باور آن بر واقعی بودنش کمی سخت به نظر می رسد.

در این میان یک عکاس اروپایی دست به نمایش تصاویری تلفیقی و جالبی از سوژه های مختلفی زده است که نگاه هر بیننده ای را به آن خیره می کند.

وی در ابتدا هنر و تجربه عکاسی خود را با گوشی آیفون کسب و به تازگی با خرید یک دوربین حرفه ای عکس هایی تلفیقی سورئال بیشتری را خلق کرده است.

اگر به تصاویر، دقت کنید، خواهید دید که این عکس ها اصلاً فتوشاپی نیستند و هر  عکس با تلفیقی از عکس دیگری که با خطی نامحسوس مشاهده می شود خلق شده است، به گونه ای که هر بخش از عکس ها توسط گوشی آیفون در زمان و مکان دیگری تهیه و بخش دیگری به دوربین حرفه ای در جایی دیگر تهیه شده است.
 

منبع : mihanpost

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها