سوریه و متحدانش قوی تر از هر زمان دیگر شده اند

سوریه و متحدانش قوی تر از هر زمان دیگر شده اند
پنج‌شنبه 31 فروردين 1396 - 10:23

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه سوریه و متحدانش از جمله روسیه، ایران و حزب الله از هر زمان دیگری قوی تر هستند؛ ایالات متحده آمریکا را در حال افول برشمرد.

العالم سوریه

به گزارش شبکه المیادین، بثینه شعبان، مشاور سیاسی رسانه ای رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که هدف از تجاوز آمریکا به پایگاه هوایی "الشعیرات" سیاسی بوده است نه نظامی.
شعبان تاکید کرد که سوریه و متحدانش از جمله روسیه، ایران و حزب الله از هر زمان دیگری قویتر شده اند.
وی تصریح کرد: همکاری میان سوریه، روسیه و ایران پابرجا و محکم و سخن گفتن از اختلافات بین آنها نادرست است.
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه با شرکت در برنامه "لعبه الامم" شبکه المیادین افزود: واکنش به هرگونه تجاوز اشکال مختلفی دارد. دونالد ترامپ ممکن است هر کاری انجام دهد اما باید نحوه تفکر وی را بفهمیم و صحنه بین المللی را مورد بررسی قرار دهیم.
وی همچنین با اعلام اینکه روسیه متحد قابل اطمینانی است، گفت: روس ها به ما تاکید کردند که در کنار سوریه ایستاده اند و ما متوجه شدیم که تجاوز آمریکا تکرار نخواهد شد.
شعبان با بیان اینکه اقدام های  زمان حاضر ایالات متحده آمریکا سر در گم است، تاکید کرد: تجاوز به سوریه تجاوزی کورکورانه است که به نتیجه ای نرسید.
این سیاستمدار سوری در ادامه گفت: نبرد امروز به دلیل آنچه در اتحاد جماهیر شوروی سابق رخ داد، 20 سال به تاخیر افتاد چرا که  از سال 1986 پروژه براندازی حکومت سوریه مطرح بوده است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا رو به زوال است و چین و روسیه روند صعودی در پیش گرفته اند.
221

پربیننده ترین خبرها