گردان‌های قسام:آماده‌سازی مبارزان تا آزادی فلسطین و اسرا ادامه می یابد

گردان‌های قسام:آماده‌سازی مبارزان تا آزادی فلسطین و اسرا ادامه می یابد
پنج‌شنبه 31 فروردين 1396 - 14:11

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که روند آماده سازی مبارزان مقاومت همچنان ادامه دارد و این مساله ترس و وحشت بر دل صهیونیست ها می اندازد تا در نهایت زمینه آزادی اسرای قهرمان فلسطینی فراهم شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید "انس ابو شاویش" در محله تفاح شهر غزه که در جریان عملیات آماده سازی این گردان ها جان خود را از دست داده بود، با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که تونل های قسام همچنان به سمت مناطق سکونت شهرک نشینان صهیونیست پیشروی خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است که "تونل های ما همچنان در رویاهایتان هم شما را تعقیب خواهد کرد و در مناطق محل سکونت تان به دنبال شما خواهند بود. بی سر و صدا این مناطق را ترک کنید؛ چرا که قسام به سوی شما می آید".
سخنگوی قسام درباره زندگی شهید ابو شاویش هم اظهار داشت که وی به این راهی که تنها حافظان قرآن در آن پای می گذارند، ایمان قلبی داشت و قدم در راه مبارزان گذاشته بود تا اینکه روح وی در کنار روح شهید عبد العزیز رنتیسی و دیگر شهدای تونل های مقاومت آرام گرفت.
وی افزود:"تا زمانی که اراضی مان آزاد نشود و ما آزادانه در صحن های مسجد مبارک الاقصی قدم نزنیم، خیال ما و مبارزان راحت نخواهد شد".
این گردان ها همچنین خطاب به طرف هایی که با رزق و روزی ملت فلسطین بازی می کنند، تاکید کرد که "تیرتان به خطا رفته است. خجالت بکشید و به آغوش ملت بازگردید".
از سوی دیگر، محمود زهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در جریان این مراسم تصریح کرد که "نتانیاهو امروز به شکست رژیم صهیونیستی در پیدا کردن راه حلی برای تونل های مقاومتی اعتراف می کند. تونل های ما مقدس هستند و خون شهدای مان در آنها جریان دارد".
وی افزود: ما در محضر جوانی هستیم که خداوند به وی توفیق حفظ و انس با قرآن را داده بود. ما در محضر کسی هستیم که در حالی که دل های برخی ها تحت تاثیر مساله حقوق ها می لرزد، او با قرآن انس گرفته بود.
این رهبر برجسته حماس خاطر نشان کرد که شهید انس ابو شاویش الگوی سالم و عینی از مبارزان جنبش مقاومت اسلامی حماس بود و اراضی اشغالی فلسطین به زودی آزاد خواهد شد.
زهار درباره مساله کسر حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در غزه هم اظهار داشت که قطع حقوق ها نمی تواند مانعی بر سر راه ما؛ چه بر روی زمین و چه در زیر آن باشد و ما راه مان را به سمت مسجد الاقصی ادامه خواهیم داد.
221

پربیننده ترین خبرها