پاکسازی صلاح الدین و انبار از بمب‌های داعش

پاکسازی صلاح الدین و انبار از بمب‌های داعش
جمعه 1 ارديبهشت 1396 - 05:55

ارتش و پلیس عراق بمب های کنار جاده ای کار گذاشته شده توسط گروه تروریستی داعش در غرب استان های صلاح الدین و انبار این کشور را منفجر کردند.

العالم ـ عراق

یک منبع نظامی عراقی که خواست نامش فاش نشود به پایگاه شبکه تلویزیونی NRT گفت: نیروهای گردان مهندسی وابسته به تیپ 29 لشکر هفتم ارتش عراق، امروز توانستند دو بمب کار گذاشته شده توسط داعش در جاده بین شهرهای هیت و بغدادی را منفجر کنند.

این منبع افزود: به دنبال دریافت اطلاعاتی درباره بمب گذاری مسیر هیت و بغدادی، نیروهای عراقی توانستند این بمب ها را بدون وارد کردن خسارت جانی و مالی منفجر کنند.

نیروهای پلیس فدرال عراق نیز در استان صلاح الدین توانستند مقادیر زیادی از ماده "C4"  را در منطقه الديوم واقع در غرب تكريت، منفجر کنند. این در حالی است که نیروهای پلیس این استان عملیاتشان را برای یافتن بمب های کار گذاشته شده توسط تروریست های داعش و منفجر کردن آنها شدت بخشیده اند. استان صلاح الدین در سال 2015 از گروه تروریستی داعش بازپس گرفته شد.

عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی شهرها و روستاهای بازپس گرفته شده از داعش در استان های صلاح الدین و انبار ادامه دارد. گروه تروریستی داعش، بخش های گسترده ای از این دو استان را با هدف قرار دادن تأسیسات زیربنایی عراق، بمب گذاری کرده است.

216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها