ارسال تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی به حوزه‌های انتخابی

ارسال تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی به حوزه‌های انتخابی
جمعه 1 ارديبهشت 1396 - 12:35

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعرفه‌ها و صندوق‌های رای به تمامی استان‌ها با رعایت کلیه موارد حفاظتی ارسال شده و همکاران ما آنها را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل خواهند کرد.

العالم- ایران

علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی به حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است؟ اظهار داشت: تعرفه‌ها، صندوق‌ها و کلیه لوازمی که باید تهیه می‌شد، به تمامی استان‌ها با رعایت کلیه موارد حفاظتی ارسال شده و همکاران ما در قالب برنامه زمان‌بندی حتماً به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتقل خواهند کرد و در این مسئله نه جای نگرانی هست و نه اینکه عقب هستیم.

شب گذشته شورای نگهبان اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد و ستاد انتخابات کشور نیز با صدور اطلاعیه‌ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده را به‌شرح زیر اعلام کرد:
1 ــ سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال
2 ــ اسحاق جهانگیری کوشایی فرزند حسن
3 ــ حسن روحانی فرزند اسدالله
4 ــ سید ابراهیم رئیسی ساداتی فرزند سعید
5 ــ محمدباقر قالیباف فرزند حسین
و 6 ــ سید مصطفی هاشمی‌طبا فرزند سید ابوالقاسم.
ضمناً به‌استناد ماده 66 قانون یادشده، فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها از تاریخ انتشار آگهی رسماً آغاز می‌شود و 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 28 اردیبهشت 96 خاتمه می‌پذیرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس دهم روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها