نماینده عراقی: تروریست کیست؟ اردوغان یا بسیج مردمی!

نماینده عراقی: تروریست کیست؟ اردوغان یا بسیج مردمی!
جمعه 1 ارديبهشت 1396 - 12:53

نماینده استان نینوا تأکید کرد: کسی که به رفتارهای اردوغان و عملکرد بسیج مردمی عراق نگاهی بیندازد ، متوجه می شود که لقب تروریست شایستۀ کدامیک از این دو طرف است.

العالم عراق

"عبد الرحمن اللويزي" در واکنش به سخنان اخیر اردوغان علیه نیروهای الحشد الشعبی گفت: هنگامی که آقای اردوغان تروریست های کشورهای مختلف جهان را در فرودگاه های خود به زمین می نشاند و آنها را به کشورهای خاصی می فرستاد ، نیروهای بسیج مردمی عراق پولی را برای تأمین کرایه تاکسی قرض می گرفتند و خود را به میدان های جنگ می رساندند تا با فدا کردن خون خود مردم استان نینوا را از اسارت داعش نجات بدهند و در همان حال کاروان های حامل انواع کمک های بشردوستانه به این استان فرستاده می شد. حالا سؤال اینجاست که لقب " تروریست " شایستۀ اردوغان است یا بسیج مردمی! فقط کسی از جواب دادن به این سؤال طفره می رود که قدرت  تشخیص خود را از دست داده باشد.
وی افزود: هنگامی که تروریست ها مردم ترکمن شهر تلعفر را محاصره کرده و آنها را زیر گلوله های توپ و خمپاره های خود گرفته بودند ، آقای اردوغان چه کار می کرد و کجا بود؟! و حالا چه شده که باید مردم تلعفر افتاده است و پرچمدار حمایت از آنها شده است!
این نماینده عراقی تأکید کرد: توهین به بسیج مردمی توهین به همۀ مردم عراق محسوب می شود و بهترین جواب برای اینگونه گستاخی ها آغاز هر چه زودتر عملیات آزادسازی تلعفر است. مردم ترکمن شهر تلعفر و مناطق دیگر عراق، وفادار به ملت و کشور خود و میهن دوست هستند، و نیازی به ترحم ساختگی اردوغان و امثال او ندارند.
وی خاطرنشان کرد: اردوغان اگر واقعاً دلسوز مردم است ، به امور 20 میلیون شهروند کُرد ترکیه رسیدگی کند و حقوق شهرندی آنها را به رسمیت بشناسد سپس برای ملت های دیگر دل بسوزاند.

214

پربیننده ترین خبرها