هشدار برجامی عضو ارشد کنگره آمریکا به ترامپ

هشدار برجامی عضو ارشد کنگره آمریکا به ترامپ
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 09:27

«آدام شیف» عضو ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ هشدار داد که خروج از برجام، سبب انزوای ایالات متحده در جهان خواهد شد.

العالم ـ آمرکیا
در حالی که اظهارنظرهای دولت دونالد ترامپ علیه توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 ادامه دارد، یک عضو ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره انزوای واشنگتن در صورت کنار کشیدن از برجام و نقض آن توسط ایالات متحده هشدار داده است.

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که وزیر خارجه آمریکا در راستای گزارش دهی 90 روزه به کنگره درباره برجام، اذعان کرد که ایران به تعهداتش متعهد بوده است.

«رکس تیلرسون» البته پپش از آن در اظهاراتی شدیدا ضد ایرانی، مدعی شد که برجام قادر به توقف «جاه طلبی‌های هسته‌ای ایران» نخواهد بود و احتمال حرکت ایران به مسیری که کره شمالی رفته، وجود دارد.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ هم در روزهای اخیر ضمن تکرار مخالفتش با برجام و «توافق بد» خواندن آن، گفته که ایران روح توافق را نقض کرده است!

به گزارش فارس، حالا یک عضو ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به رئیس‌جمهور کشورش هشدار داده که خروج از برجام، انزوای ایالات متحده را درپی خواهد داشت.

«آدام شیف» در توئیتر خود نوشت: «نقض و شکستن توافق هسته‌ای ایران توسط دولت ترامپ، اشتباهی بزرگ خواهد بود».

این عضو دموکرات کنگره افزود: «(خروج از برجام توسط دولت ترامپ) سبب رها شدن دوباره برنامه هسته‌ای ایران و انزوای آمریکا خواهد شد».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها