ادعای جدید گروهک منافقین درباره برنامه هسته‌ای ایران

ادعای جدید گروهک منافقین درباره برنامه هسته‌ای ایران
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 14:07

یکی از اعضای گروهک منافقین در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.

العالم ـ ایران
به گزارش فاکس نیوز، روز گذشته در واشنگتن کنفرانسی خبری درباره فعالیت هسته ای ایران بعد از برجام برگزار شد که در این کفرانس خبری موردی جدید علیه فعالیت ایران مطرح شد.

در این کنفرانس خبری فردی بنام «علیرضا جعفرزاده» که فاکس نیوز از وی با عنوان نایب رئیس گروهک منافقین یاد کرده، مدعی شده که ایران بعد از برجام بدنبال دست یابی به سلاح هسته ای است.

جعفرزاده در این نشست تصاویری ماهواره ای از ایران ارائه کرده و مدعی شده فعالیت نظامی هسته ای ایران با وجود برجام ادامه دارد.

به نوشته فاکس نیوز، هنوز مشخص نیست که آیا تصاویر ارائه شده از سوی این عضو گروهک منافقین واقعی بوده اند یا ساختگی بر همین اساس کاخ سفید با احتیاط نسبت به آن واکنش نشان داده و هنوز در خصوص آن موضع گیری نکرده است.

این ادعا در حالی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران مطرح شده که در هفته گذشته «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا، در نامه ای به کنگره این کشور، پایبندی ایران به برجام را تائید کرد.

گروهک منافقین در حالی مدعی فعالیت نظامی هسته ای ایران است که بر اساس اعلام ۱۶ نهاد اطلاعاتی آمریکا، ایران از سال ها قبل یعنی سال ۲۰۰۳ به بعد هیچگونه فعالیت نظامی هسته ای نداشته است.

علاوه بر آن به موجب برجام تمامی فعالیت ایران تحت نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می شود و این نهاد بین المللی بارها در گزارش های خود صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران را تائید نموده است.

منبع : ایلنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها