صهیونیست‌ها برای مقابله با حمله زمینی آماده می‌شوند

صهیونیست‌ها برای مقابله با حمله زمینی آماده می‌شوند
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 20:04

دشمن صهیونیست علاوه بر تقویت سامانه مقابله با موشکهای حزب الله، با ایجاد استحکامات جغرافیایی و طبیعی، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومت در عمق سرزمینهای اشغالی تلاش می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

 روزنامه الاخبار چاپ لبنان از تحولات اخیر در مرزهای مشترک لبنان و سرزمینهای اشغالی نوشت: حزب الله لبنان روز گذشته این فرصت را برای خبرنگاران فراهم کرد تا تغییراتی را که ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه تضاریس، بین جنوب لبنان و فلسطین اشغالی، ایجاد  کرده است از نزدیک مشاهده کنند.

"علی حیدر" در گزارشی در الاخبار آورده است: ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه، کانال، پرتگاه و سنگرهای مستحکم ایجاد و درختان زیادی را قطع کرده است. اقدام حزب الله در نشان دادن این تغییرات به خبرنگاران، برای اثبات این موضوع است که رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی دشمن صهیونیستی، به خوبی متوجه شده اند که درصورت رویارویی نظامی در آینده، جنگ فقط به شلیک موشک منحصر نخواهد شد بلکه گامهای نیروهای مقاومت نیز، شهرک های صهیونیست نشین و مناطق نظامی را در خواهد نوردید.

در همین حال اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در ایجاد سنگر و استحکامات دفاعی در منطقه تضاریس، نشان می دهد دشمن صهیونیستی علاوه بر تقویت سامانه های مقابله با موشک های حزب الله، تلاش می کند با ایجاد استحکامات جغرافیایی و طبیعی، مانع پیشروی نیروهای مقاومت در عمق سرزمینهای اشغالی شود.

اقدام جدید ارتش رژیم صهیونیستی نشان می دهد استراتژی جنگی رژیم اشغالگر به سبب ناتوانی از رویارویی با نیروی مقاومت، تغییر کرده است، زیرا استراتژی اسرائیل پیشتر کشاندن جنگ به بیرون از مناطق اسرائیلی بود اما هم اینک به سبب توان بالای حزب الله، مجبور شده است استراتژی خود را تغییر دهد و برای جنگ در مناطق تحت تصرف خود برنامه ریزی کند. این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی همزمان نشان از درستی اقدام حزب الله در تقویت نیروی هجومی خود در مرز مشترک است تا درصورت لزوم بتواند وارد الخلیل شود و دربرابر دشمن اشغالگر بایستد.

پربیننده ترین خبرها