دریادار سیاری:

ناو موشک‌انداز در دریای خزر به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود‌

ناو موشک‌انداز در دریای خزر به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود‌
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 21:07

دریادار سیاری گفت: در جنوب کشور ناو موشک‌انداز, ناو شکن موشک‌انداز و زیردریایی به نیرو الحاق شده و در شمال نیز ناو موشک‌انداز را به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌کنیم.

دریادار حبیب الله سیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شناورهایی دریایی در شمال و جنوب کشور اظهار داشت: امسال در جنوب کشور ناو موشک‌انداز, ناو‌شکن موشک‌انداز و زیردریایی به نیرو الحاق شده و در شمال نیز ناو موشک‌انداز الحاق خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، مشارکت ویژه در انتخابات را از سوی مردم خواستار شد و ابراز داشت: توصیه ما این است در اجرای تدابیر ویژه مقام معظم رهبری مشارکت صد در صد در انتخابات داشته باشند.

دریادار سیاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را یک افتخار دانست و بیان داشت: در طول عمر جمهوری اسلامی ثابت کردیم در انتخابات شرکت می‌کنیم و مردم سالاری دینی در کشور ما حکم فرما است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، حضور در صندوق‌های رای را کاری مقدس و ارزشمند عنوان کرد و ابراز داشت: همه ما پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد چرا که حضور در پای صندوق‌های رای جایگاه کشور ما در جهان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور حضور پیدا کردند افزود: هدف از حضور ناوگروه‌ها، اعلام پیام صلح و دوستی است که در این راستا یک ناوگروه در کشور عمان, یک ناوگروه در خلیج عدن و ناوگروه دیگر در خزر حاضر شدند.

فرمانده نداجا با بیان اینکه حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد مورد تاکید مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: اقتدار ایران را در آب‌های آزاد مطابق با قوانین و مقررات نشان می‌دهیم و در این راستا به پرورش نیروی انسانی شایسته نیاز داریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها