در دیدار شخصیت های مختلف با دبیرکل نُجَباء عراق مطرح شد؛

از تشکیل سپاه جولان تا برقراری امنیت در بغداد

از تشکیل سپاه جولان تا برقراری امنیت در بغداد
يکشنبه 3 ارديبهشت 1396 - 20:00

مشاور نخست وزیر عراق، سفیر سوریه، استاندار بغداد و هیاتی از مجلس اعلای اسلامی، به صورت جداگانه طی روزهای اخیر با شیخ اکرم الکعبی دبیرکل نجباء در باره طرح این گروه در خصوص تشکیل "سپاه جولان" و فعالیت های این گروه مقاومت در تامین امنیت بغداد دیدار و گفتگو کردند.

العالم ـ عراق
مقر مرکزی مقاومت اسلامی نُجَباء واقع در بغداد پایتخت عراق طی روزهای اخیر میزبان مهمانان خارجی و داخلی بود.
سفیر جمهوری عربی سوریه در عراق پس از مطرح شدن تشکیل "سپاه جولان" از سوی مقاومت اسلامی نُجَباء، با حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دیدار و گفتگو کرد.
«صطام الدندح» در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدات‌های بی‌دریغ این جنبش در سوریه برای دفاع از مردم مظلوم، نقش نُجَباء در آزادسازی مناطق استراتژیک کشور سوریه را "تاثیر گذار" اعلام کرد.
شیخ اکرم الکعبی نیز با شرح اهداف این گروه مقاومت در سوریه، بر استمرار حضور نُجَباء دوشادوش ارتش سوریه برای مبارزه با گروه‌ها و گروهک‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد.
وی در ادامه، بمباران موشکی پایگاه هوایی و نظامی "الشعیرات" واقع در حمص از سوی کشور متجاوز آمریکا را محکوم کرد.

دیدار مشاور نخست وزیر عراق

مشاور رسانه‌ای حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، با تاکید بر ضرورت تقویت گروه‌های مقاومت در ابعاد رسانه‌ای، جنگ حاضر را جنگ سایبری توصیف کرد.
«احسان الشمري» افزود: تروریست‌ها و به طور کلی جبهه باطل در اغلب موارد، پیش از اتمام درگیری‌هایشان اعلام پیروزی می‌کنند و این اخبار جهت تضعیف قوای نیروی مقابل به صورت گسترده در شبکه‌های ماهواره‌ای، پایگاه خبری و شبکه‌های اجتماعی منتسب به آنان منتشر می‌شود.
شیخ اکرم الکعبی نیز از الشمری خواست تا با تشکیل کمیته‌ای رسانه‌ای حامی محور مقاومت، از شانتاژ مسموم بنگاه‌های خبر پراکنی علیه گروه‌های مقاومت و رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) جلوگیری کند.

دیدار استاندار بغداد

«عطوان العطواني» استاندار بغداد از دیگر شخصیت‌هایی بود که با دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دیدار کرد.
وی با حساس خواندن امنیت پایتخت عراق، از زحمات گروه‌های مقاومت ازجمله نُجَباء که حفاظت از جان مردم را به عهده گرفته‌اند تقدیر و تشکر کرد.
شیخ اکرم الکعبی نیز از استاندار بغداد خواست که سطح ارایه خدمات به مردم را ارتقاء بخشد تا طعم تلخی انفجارهای تروریستی کمتر گردد.

دیدار هیاتی از مجلس اعلای اسلامی

از سوی دیگر، هیاتی از مجلس اعلای اسلامی که در راس آن‌ها «عبد الله الزيدي» مدیر روابط سیاسی و «ابو جهاد» مذاکره کننده ارشد مجلس اعلاء قرار داشتند، با دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دیدار کردند.
این هیات دیدار کننده ضمن ابلاغ سلام و درود حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق به شیخ اکرم الکعبی، درمورد راه‌های برون رفت عراق از مشکلات پیش رو بحث و تبادل نظر کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها