قالیباف به مرخصی رفت

قالیباف به مرخصی رفت
دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 - 12:41

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: محمدباقر قالیباف درخواست مرخصی خود را روز گذشته تقدیم رییس شورای شهر تهران کرد و از امروز(4 اردیبهشت) به مرخصی رفته است.

العالم- ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، ناصر امانی افزود: متاسفانه برخی به سفرهای قالیباف در تعطیلات پایان هفته گذشته اشاره کردند در حالیکه این سفرها در روزهای پنج شنبه و جمعه بوده و با توجه به دلیل تعطیلی شهرداری، نیازی به اخذ مرخصی نبوده است.
امانی خاطرنشان کرد: براساس قانون، مسئولیت امور مالی و اداری شورای اسلامی شهر تهران بر عهده رئیس شورا است و از ادوار گذشته تا به امروز، در خصوص مرخصی شهردار توسط رئیس شورا بررسی و تصمیم گیری می شود.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: هیچگاه این موضوع در جلسات علنی و صحن شورا مطرح نشده، اما متاسفانه در آستانه رقابت های انتخاباتی قانون و عرف 15 سال گذشته از نظر بعضی آقایان دچار تغییر شده و برای تخریب رقیب همه چیز را مباح می دانند.
 14 عضو شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته با ارسال نامه ای برای وزیر کشور خواستار بررسی وضعیت مرخصی محمدباقر قالیباف و معاونان و مدیران شهرداری تهران در ایام تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شدند.
مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز روز گذشته اعلام کرد که محمدباقر قالیباف شهردار تهران از 4 تا 27 اردیبهشت امسال به منظور شرکت در انتخابات و انجام فعالیت های تبلیغاتی خود، از شورای اسلامی شهر تهران درخواست مرخصی کرده است.
محمد باقر قالیباف شهردار تهران یکی از شش نامزد تایید صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود، است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها