رئیس ستاد روحانی: برخی منتقدان اقتدار نظام را زیر سوال بردند

رئیس ستاد روحانی: برخی منتقدان اقتدار نظام را زیر سوال بردند
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 09:13

رئیس ستاد حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران گفت: برخی از منتقدان دولت تدبیر و امید برای تخریب عملکرد مثبت روحانی در چهار سال گذشته، اقتدار نظام را زیر سئوال می برند.

العالم- ایران

 محسن نریمان دوشنبه شب در آئین افتتاح ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی روحانی در مازندران واقع در ساری افزود: دولت تدبیر و امید با به نتیجه رساندن برجام، قدرت های بزرگ جهانی را به زانو درآورد و این اقتدار نظام جمهوری اسلامی امروز با بداخلاقی منتقدان دولت تدبیر و امید تخریب می شود.
وی ادامه داد: این در حالیست که این موفقیت دولت در سایه حمایت مقام معظم رهبری و مردم رقم خورده است و باید از آن برای پیشرفت کشور بویژه در حوزه اقتصادی استفاده شود.
نریمان، از رقابت سالم انتخاباتی بین نامزدهای ریاست جمهوری استقبال کرد و اظهار داشت: همه نامزدهای انتخاباتی باید به جای تخریب عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید، برنامه خود را برای اداره کشور به مردم ارائه کنند.
وی، کاهش نرخ تورم را از موفقیت های دولت یازدهم در حوزه اقتصاد دانست و اضافه کرد: دولت آواربرداری خوبی از اقتصاد مخرب برجای مانده از دولت نهم و دهم انجام داد و باید فرصتی دیگر به این دولت داده شود تا بتواند برنامه خود را در این حوزه به پایان برساند.
نریمان گفت: سیاه نمایی عملکرد دولت تدبیر و امید توسط مخالفان و برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل بی اطلاعی آنها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
رئیس ستاد روحانی در مازندران مهم ترین مشکل دولت یازدهم را ضعف اطلاع رسانی و در اختیار نداشتن رسانه دانست و گفت: این دو عامل سبب شده تا دستاوردهای دولت بدرستی برای مردم بازگو نشود و هواداران دولت باید این ضعف را در روزهای آینده جبران کنند.
نریمان، برنامه ستاد انتخابات روحانی را برای جبران ضعف اطلاع رسانی و همراهی نکردن رسانه های تاثیر گذار با دولت، اجرای طرح ' هر هوادار یک رسانه ' عنوان کرد.
وی اضافه کرد : هر یک از هواداران ما دراستان ها و شهرستان ها باید عملکرد موفق دولت و شرایطی را که دولت یازدهم کشور را تحویل گرفت برای مردم بیان کنند.
درانتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری 6 نامزد با یکدیگر رقابت می کنند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها