جلسه روسای ستادهای استانی نامزد موتلفه برگزار شد

جلسه روسای ستادهای استانی نامزد موتلفه برگزار شد
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 12:45

جلسه مشترک روسای ستادهای استانی نامزد حزب موتلفه، با حضور میرسلیم و بادامچیان برگزار شد.

العالم- ایران

 جلسه مشترک شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و روسای ستادهای استانی نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوزادهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با حضور مصطفی میرسلیم، محمد نبی حبیبی دبیرکل، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی و محمد علی امانی رئیس ستاد مرکزی انتخابات برگزار شد.

در این نشست کلیه دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی در تمامی استانهای کشور به عنوان روسای ستاد میرسلیم معرفی و نحوه فعالیت‌های اجرایی و سیاست‌های انتخاباتی حزب نیز تشریح شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه درخصوص چگونگی اجرای سیاست‌های انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی و عزم و اراده برای کار جدی در عرصه تبلیغات و شناساندن نامزد حزب، تبادل نظر صورت گرفت و به همه روسای ستادهای سراسر کشور ابلاغ شد تا از هرگونه مجادله و تخریب رقبا دوری کرده و فعالیت‌های خود را تنها در راستای معرفی برنامه‌های مصطفی میرسلیم و پیگیری اهداف و سیاست‌های حزب موتلفه اسلامی قرار دهند.

دبیران حزب موتلفه اسلامی در استان‌های کشور که هم‌ اکنون بعنوان روسای ستادهای انتخاباتی حزب منصوب شده اند، نظزات خود را پیرامون آخرین وضعیت انتخاباتی استان ها بیان کردند و در نهایت با جمع‌بندی یکسان درخصوص حمایت قاطع از نامزد حزب موتلفه اسلامی عازم محل فعالیت خود شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها