«شریعتمداری» رئیس ستاد انتخاباتی روحانی شد

«شریعتمداری» رئیس ستاد انتخاباتی روحانی شد
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 - 14:22

حجت‌الاسلام روحانی در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

العالم- ایران

حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد شریعتمداری

برگزاری انتخابات آزاد، سالم و قانونمدار، ثمره عدالت خواهی و تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام ماست و حضور آگاهانه و مصمم مردم در آن، ضامن عزت و استقلال کشور است.

از آنجا که در شرایط حساس کنونی، تلاش برای هر چه مشارکت گسترده‌تر مردم در انتخابات و کمک به انتخابات آگاهانه و آزادانه آنان، مسئولیتی مهم و مؤثر است و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری منصوب می‌نمایم.

وظیفه اصلی ستاد، زمینه‌سازی و استقبال از حضور اثربخش ایرانیان در صحنه سرنوشت‌ساز انتخابات است و در این راستا اطمینان از رعایت قانون و آزادی و حقوق همه شهروندان و دسترسی آنان به اطلاعات درست و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی و رقابت‌های انتخاباتی و بهره‌گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان از همه گروه‌های اجتماعی ضروری است.

تردیدی ندارم که با عنایت ویژه الهی در ماه شعبان که ماه پیامبر اخلاق و رحمت است، ایمان و آگاهی مردم هوشمند ایران دوباره حماسه‌ای دیگر خواهد آفرید و بیداری و سربلندی ملت ایران را دوباره به جهانیان نشان خواهد داد.

امیدوارم این ستاد بتواند در خدمت‌رسانی به تلاش گسترده همه ایرانیان از همه جناح‌ها و حرکت‌های اجتماعی و سیاسی، خود را وظیفه‌مند نقش‌آفرینی در این حماسه بزرگ و افروزش مشعل امید و نشان دادن افق‌های پیشرفت می‌دانند، توفیق یابند.

موفقیت شما و همه تلاشگران مسیر سربلندی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

حسن روحانی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها