جهانگیری در رادیو چه گفت

جهانگیری در رادیو چه گفت
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 - 18:55

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین برنامه تبلیغاتی رادیویی گفت: کشور از نظر من در موقعیت حساس قرار دارد هم از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و اوضاع منطقه ای که ما در آن قرار داریم.

اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین برنامه تبلیغاتی رادیویی خود طی سخنانی اظهار داشت: خدمت شنوندگان عزیز رادیو ایران سلام عرض می‌کنم، شنوندگانی که دغدغه‌های کار و زندگی مجبورشان می‌کند هنوز از میان انبوه رسانه‌ها رادیو را رها نکنند.

جهانگیری گفت: عید مبعث رسول اکرم(ص) را خدمت همه روستاییان عزیز، کارگران، کارمندان سخت کوش و همه شهروندان که در این دقایق شنونده سخن من هستند تبریک عرض می‌کنم و آغاز برنامه‌های تبلیغاتی‌ام در انتخابات که همزمان با این روز مبارک است را به فال نیک می‌گیرم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخابات بزرگ و سرنوشت‌سازی پیش رو داریم انتخاباتی که در آن هر کس با ایفای نقش خود سرانجام رای آگاهانه‌اش کاری می‌کند که ان شا الله در برابر خداوند تبارک و تعالی و نیز در مقابل ملت بزرگ ایران پاسخگو باشد.

جهانگیری ادامه داد: من هم بر همین اساس می‌خواهم بگویم چرا به عنوان نامزد ریاست جمهوری آمدم.

وی گفت: کشور از نظر من در موقعیت حساس قرار دارد هم از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و اوضاع منطقه ای ما در آن قرار داریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم، هم فرصت‌های کم نظیری در پیش رو داریم و هم با مسائل تنگناها و تهدیدهای مختلفی روبرو هستیم.

جهانگیری بیان داشت: با سابقه، تجربه، تخصص و توانایی که دارم احساس کردم که باید آن را امروز در خدمت کشور و مردم قرار دهم.

وی اضافه کرد: من فرزند محرومیت‌های این آب و خاکم، فرزند ایرانم. با تلخی‌ها و شیرینی‌های این ملت زندگی کرده‌ام با هزینه‌های فراوان این ملت و این کشور از سال‌های سخت پیش از انقلاب تا کنون تجربه اموخته‌ام و چیزها یاد گرفته‌ام. آموخته‌ام که برای برداشتن قدم‌هایی به جلو چه باید کرد و برای برنگشتن به گذشته‌های تلخ چه نباید کرد.

جهانگیری افزود: ما در این دوران تصمیم‌های مهمی اتخاذ کردیم. پایان جنگ یک تصمیم سرنوشت ساز برای کشور ما بود حتما در تصمیم‌گیری و پایان جنگ نقدها و صحبت‌هایی هست اما هیچ کس قبول ندارد که باید به زمان جنگ برگشت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حتما چالش هسته‌ای یکی از بزرگترین تصمیماتی بود که کشور اتخاذ کرد، احتمالا کسانی نقدی بر آن داشته باشند اما هیچ کس قبول ندارد که به دوران تهدیدها و تحریم‌ها برگردیم.

وی عنوان کرد: حال که نیاز به بودن من در صحنه‌ای است که باید می‌آمدم، آمدم.

جهانگیری با بیان اینکه کشور چهار سال است که شرایط دشواری را با تدبیر و امید پشت سر گذاشته است بیان داشت: دولت جناب آقای دکتر روحانی با استفاده از بسیاری از ظرفیت‌های ملی و توان کارشناسان و نخبگان برجسته مخاطرات فراوانی که با تهدیدها و تحریم‌های بین المللی به وجود آمده بود کاهش داده است اما ما همچنان نیازمند استمرار همان سیاست‌ها و پایدار کردن آنها هستیم.

وی افزود: ما امروز امنیت خوبی داریم ولی باید امنیت را پایدار کنیم ما گام‌های موثری در راه آزادی، عدالت و توسعه برداشتیم اما باید این قدم‌ها را هم بلندتر و هم محکم‌تر برداریم ما هم نیاز به استمرار داریم و هم به تحول.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی از سیاست‌ها باید استمرار پیدا کند و برخی از اقدامات تحول‌گرایانه باید در کشور انجام شود افزود: دولت در این سال‌ها واقعا مظلوم بوده است و همه ظرفیت‌ها کشور و توانایی‌های ملت برای رفع همه مشکلات هنوز به طور کامل به کار نگرفته نشده است.

وی تاکید کرد: ما در نیمه راه هستیم نباید از این راهی که آغاز کردیم یعنی راه عقلانیت، راه اصلاحات و راه اعتدال برگردیم.

جهانگیری ادامه داد: با صلاحدید بزرگان اصلاحات و تاکید جناب آقای دکتر روحانی، من برای ایفای همین مسئولیت به صحنه آمدم، به عنوان مکمل به عنوان یاوری برای دفاع و پیشبرد راه اصلاحات و اعتدال، برای اعلام آمادگی در جهت حل مسائل اساسی کشور یعنی اشتغال و رونق اقتصادی یعنی مبارزه با فساد فراگیر یعنی تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من این توفیق داشته‌ام که حل مسئله را از جوانی و از پایین‌ترین سطوح یاد بگیرم. اهل عمل بوده و هستم سطوح مدیریتی را بدون هیچ امتیاز و رانتی پشت سر گذاشته‌ام من نه از رانت خانوادگی نه از رانت رفاقتی از هیچ رانتی طی دوران مسئولیت خودم برخوردار نبودم به حمدلله.

وی اضافه کرد: در همه عرصه‌های مختلف بودم هر چه داشتم در هر مقطعی و در هر شرایطی بدون هیچ چشم‌داشتی در راه آرمان‌هایم گذاشتم. خدمت‌گزار اسلام ایران و نظام بودم و هیچگاه هم خودم را طلبکار مردم و نظام و کشور ندانسته‌ام.

جهانگیری  خاطرنشان کرد: تجربه کاری از دولت شهید رجایی آغاز کردم و در دولت مهندس موسوی و دولت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دولت اصلاحات و اکنون در دولت آقای روحانی سطوح مختلف مسئولیت از جهاد سازندگی ‌دهستان، شهرستان، استان تا نمایندگی مجلس، استانداری وزارت و معاونت اولی راه پشت سر گذاشتم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: افتخارم این است که امروز توانسته‌ام به عنوان حلقه وصل در میان نیروهای خدوم و دلسوز کشور باشم. سیاست‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را در اقتصاد مقاومتی عملا با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وقت‌گذاشتن کافی پیش ببرم و عهده‌دار برنامه های توسعه‌ای رئیس جمهور باشم و به مسائل جاری و آینده کشور اشراف داشته باشم.

جهانگیری گفت:  من امروز کشور را آنچنان می‌خواهند سیاه و تیره و تار نشان دهند نمی‌بینم،‌اما مسائل جاری اعم از مسائل اقتصادی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را جدی می‌دانم.

وی بیان داشت: من آینده را نامشخص و مبهم نمی‌بینم ظرفیت‌های کنونی کشور و نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی و سیاست ها و برنامه‌ها را به دور از هر شعاری می‌شناسم و راه‌حل‌های برون شد از این وضعیت را هم به اعتبار تجربه دانسته‌ها و توانی که در میان نخبگان زنان جوانان و همه کسانی که فرصت خدمت نداشتند یا تا کنون متاسفانه شرایط برای حضورشان فراهم نشده است می‌دانم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من در خانواده‌ای معمولی متولد شده‌ام گفت: پدرم کارگر معدن بود کسانی که با معدن‌کاری آشنایی دارند می‌دانند که در بین مشاغل کشور جز سخت‌ترین کارها است تونل‌های طولانی، کار سخت در معادن و نان حلال معدن‌کاری را به دست اوردند کار دشواری است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها