ائتلاف جریان صدر و حزب کمونیست عراق علیه فساد

ائتلاف جریان صدر و حزب کمونیست عراق علیه فساد
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 - 21:08

منابع خبری آگاه از دیدار هیاتی به نمایندگی از حزب کمونیست عراق با مقتدی صدر رهبر جریان صدر خبر دادند.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هیات حزب کمونیست عراق امروز(چهارشنبه) در دیدار با مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق، درباره اوضاع ناگوار این کشور و شرایط معیشتی  بسیار دشوار میلیون ها عراقی  و نیز ضرورت ریشه کنی فساد در عراق بحت و تبادل نظر کردند.

سومریه نیوز در گزارشی نوشت: حزب کمونیست عراق در بیانیه ای اعلام کرده است که "هیات نمایندگی حزب کمونیست عراق به ریاست رائد فهمی عضو دفتر سیاسی این حزب، با مقتدی صدر رهبر جریان صدر در شهر نجف دیدار و دو طرف درباره اوضاع ناگوار عراق بحت و گفت وگو کرده اند.

این بیانیه افزود: در این دیدار دو طرف درباره شرایط دشوار معیشتی میلیون ها عراقی از جمله شمار زیاد آوارگان و مهاجران و نیاز جدی به همبستگی برای مقابله با خطرهایی که ملت و کشور عراق را تهدید می‌کنند، بحث و تبادل نظر کرده اند.

براساس این بیانیه دو طرف ضمن قدردانی از رشادت های نیروهای مسلح عراق در مقابله با داعش و تروریسم، تاکید کردند که اهداف کامل این نبرد بدون مقابله قاطعانه همزمان  با فساد و مفسدین، هرگز محقق نخواهد شد.

همچین دو طرف در این دیدار بر ضرورت هماهنگی میان گروه هایی که به سرنوشت و آینده کشور اهتمام جدی می ورزند، و نیز ادامه مبارزه با سهم خواهی های فرقه ای و طایفه ای و تلاش برای فراهم کردن شرایط تغییر در کشور تاکید کردند.
213

پربیننده ترین خبرها