قالیباف: مردم صبر ایوب ندارند!

قالیباف: مردم صبر ایوب ندارند!
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1396 - 23:14

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد؛ در مقابل ۴ درصدی که خون مردم را می مکند می ایستیم.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف پنجشنبه شب در برنامه با دوربین شبکه 1 سیما گفت، گفت: ما می‌توانیم ۸ میلیون تن به تولید پتروشیمی اضافه کنیم این یعنی ایجاد ۳ میلیون شغل غیرمستقیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز دولت مردم مصمم است که با این ۴ درصد مبارزه کند و از واردات غیر ضروری جلوگیری کند. ما دانشجویان با مهارتی در حوزه آی تی داریم می توانیم از صحنه های بین المللی و داخلی استفاده کنیم اما این اتفاق رخ نمی دهد.

وی تاکید کرد: من میفهمم که آنها حوزه نفوذ حاشیه امنیت رسانه و پول دارند! آنها اهل تهمت زدن هستند و قدرت تخریب دارند. آنها کسانی هستند که چند ماه قبل عکس دختر خانمی را از یک مهمانی تجملاتی پخش کردند و گفتند: عروسی دختر قالیباف است!

قالیباف گفت: ما برای دادن جان به جنگ رفتیم و اگر امروز لازم باشد جان خود را می دهیم و در مقابل این ۴ درصد که خون مردم را می مکند می ایستیم. ما می گوییم می شود موقعیت ها را عادلانه در اختیار مردم قراردهیم اما آنها می گویند نمی شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: قول دادیم که با یک تماس با ۱۱۰ پلیس را به درب خانه شما و در خدمت شما در می آوریم و این فقط ظرف ۱۵ ماه انجام شد.

وی با اشاره به قاچاق گسترده کالا به داخل کشور گفت: چرا یک جلیقه انفجاری وارد کشور نمی تواند بشود اما بیش از ۲۰ میلیارد دلار از مرزها و و توسط ریل ها وارد شده و در بازار به فروش می رسد؟! آیا مردم این را می پذیرند.

قالیباف ادامه داد: در این ۱۰ سال با تمام تحریم ها ۲۳۰ کیلومتر مترو در تهران ساخته شد در حالی که قبل از ما فقط ۷۰ کیلومتر مترو ساخته شده بود. آن روزی که قول دادیم برج میلاد در فلان زمان و فلان مجموعه ورزشی را می سازیم به وعده‌ی خود عمل کردیم.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی گفت: وقتی کانون خانواده به هم بریزد، ای دولتمردان دولت شما هم از هم می پاشد. وقتی کلیه فروشی برای امرار معاش می‌شود، دین فروشی را نمی شود جلویش را گرفت. با این مدیریت های بسته و رانتی و سنتی نمی شود. رئیس دولت گفته تا ۴۰ سال و بعضا ۱۰۰ سال حل نمی شود. آقای روحانی مردم نه صبر ایوب و نه عمر نوح دارند.

ما در دولت مردم می خواهیم اقتصاد را مردمی کنیم و  رویکردها و روش های جدید را به کار ببریم. هم خوب کار کنیم و کار خوب کنیم.  به قشر محروم و مستضعفین و کم درآمدهای شدید به خوبی و اورژانسی خواهیم رسید و برای آنها یارانه را زیاد می کنیم. حق کارانه را به جوانان از کار بازمانده  می دهیم. همچنین به زنان سرپرست خانوار که هم پدر و مادر هستند توجه می کنیم و کمک می کنیم کما اینکه در شهرداری تهران که به ما هم مربوط نمی شود اینکار را کردیم.

قالیباف افزود: خانواده هایی که معلول هستند را در طول مدیریتم در شهر داری هر هفته سر می زدم و شاهد خانواده ای بودم که ۸ فرزند معلول به سرپرستی یک مادر بود. امید من به جوانان و دختران عزیزم که پس از دانشگاه ها در خانه اند و افسردگی گرفته اند است. در تعجبم از دولتی که می گوید نمی شود ۵ میلیون شغل ایجاد کنیم یعنی عمر این جوانان اولویتشان نیست.

پربیننده ترین خبرها